حضور رئیس ستاد در مراسم وداع زائرین دانشگاهی در نجف اشرف

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۰۹:۵۵:۰۵

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ ریاست ستاد در آخرین ساعات شب گذشته با حضور در مراسم وداع ۴ کاروان دانشگاهی، چگونگی روند اجرایی این برنامه فرهنگی را مدنظر قرار داد .

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،عصر روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه رضا همدانی؛نماینده ستاد در عراق، پس از بررسی روند اجرایی برنامه های کاروان های دانشگاهی در کربلا و کاظمین و ارزیابی میزان رضایتمندی زائران از نحوه خدمات رسانی و برنامه های ویژه فرهنگی، وارد شهر مقدس نجف اشرف شدند.

وی جهت ارتقا کیفی خدمات رفاهی عرضه شده و هماهنگی بیشتر به منظور استمرار کیفی در بخش اسکان زائران در نجف اشرف ، اقدام به بازدید سرزده از مجموعه های خدماتی- رفاهی نموده و تمهیداتی را نیز با بازدید از چندین هتل دیگر برای جایگزینی احتمالی یکی از هتل ها در آینده ای نزدیک ترتیب داد .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ ریاست ستاد در آخرین ساعات شب گذشته با حضور در مراسم وداع 4 کاروان دانشگاهی از استان های اصفهان ، تهران و آذربایجان شرقی به مدیریت آقایان ربانی و زهرایی از اصفهان ، آقا بابایی از تهران و رضا زاده از آذربایجان شرقی ، چگونگی روند اجرایی این برنامه فرهنگی را مدنظر قرار داد .

حضور صمیمانه و بدون تکلف رئیس ستاد در بین زوار دانشجو در کنار حرم امیرالمومنین(ع) با گرفتن چندین عکس یادگاری توسط دانشجویان به پایان رسید .

گفتنی است؛ برنامه قرائت زیارت وداع با حضرت امیرالمومنین(ع) شب آخر اقامت زائران در نجف اشرف همراه با ذکر توسل به حضرت زهرا (سلام الله علیها) توسط عباس تنهائیان؛ مداح اعزامی ستاد در مقابل باب الساعه حرم علوی صورت پذیرفت .

در ادامه تصاویری از این گزارش مشاهده می نمایید :

ارسال نظر