جلسه تکریم و معارفه عوامل ستاد عتبات دانشگاهیان در کربلای معلی

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۵:۰۳:۴۲

 نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق ضمن معرفی عوامل جدید از جمله مدیر ثابت هتل های کربلا و کاظمین ،مداح ثابت ستاد و عوامل رسانه ،به تشریح برنامه ها و تفکیک وظایف آنها پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،مدیران و خادمین ایرانی هتل های محل استقرار زائرین دانشگاهی ،مداح و عوامل رسانه ای، پس از گذشت یک ماه از آغاز بیستمین دوره از اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات،نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین را ترک کردند و دومین گروه از خادمین زائرین در دومین ماه از اعزام دانشگاهیان جایگزین آنها شدند.

بنابراین گزارش شب گذشته، با حضور رضا همدانی؛ نماینده ستاد در کربلای معلی جلسه تکریم از زحمات یکماهه مدیران ثابت ،مداح وعوامل رسانه در کربلا و کاظمین برگزار شد و نماینده وعوامل جدید هتل های دانشجویی درکربلای معلی معرفی شدند.

در این جلسه رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق ضمن معرفی عوامل جدید از جمله مدیر ثابت هتل های کربلا و کاظمین ،مداح ثابت ستاد و عوامل رسانه ،به تشریح برنامه ها و تفکیک وظایف آنها پرداخت.

وی ضمن تقدیر از تلاش عوامل ستاد در یکماه ابتدایی بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان و بیان گزارش اجمالی از عملکرد آنها گفت : روند عملیات ورود و خروج زائرین دانشگاهی به عراق و اجرای برنامه های فرهنگی در این یک ماه بدون هیچ گونه خللی انجام شده است.همه شما عزیزان با احساس مسئولیت در این دوره تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به زائرین اباعبدالله(ع) انجام دادید و امیدوارم اثرات و برکات آن شامل حالتان شود.

عوامل هم ضمن شکرگزاری در درگاه خداوند متعال برای توفیق خدمتگزاری به زائرین اباعبدالله(ع)، ابراز امیدواری کردند که این خدمت به دانشجویان مورد قبول خداوند و اهل بیت (ع) قرار گرفته باشد و برای عوامل جدید آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است که نمایندگان وعوامل اعزامی به عتبات در هر دوره از میان بهترین مدیران وخدمتگزاران توسط ستاد عتبات دانشگاهیان انتخاب واعزام می گردند.



ارسال نظر

نظرات کاربران :

  مریم :

با سلام..آیا در تابستان امسال هم مثل سال قبل ثبت نام دارید؟

  لبیک : سلام دوره بعدی هنوز برنامه ریزی نشده است