برگزاری زیارت دوره نجف اشرف؛ ویژه کاروان های دانشگاهی

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۴:۱۳:۴۰

 از جمله برنامه هایی که ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای زائران دانشگاهی تدارک دیده است ، برگزاری زیارت دوره ویژه نجف اشرف می باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، از جمله برنامه هایی که ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری بعثه مقام معظم رهبری برای زائران دانشگاهی تدارک دیده است ، برگزاری زیارت دوره ویژه نجف اشرف می باشد.

این برنامه که در روز دوم اقامت زائرین در نجف برگزار می شود، شامل زیارت صافی صفا (مرقد اثیب یمانی) ، برنامه نجف شناسی با روایتگری راوی بعثه مقام معظم رهبری ، دیدار از مرقد علامه امینی و بیت امام خمینی (ره) در دوران اقامت ایشان در نجف اشرف می باشد.

درطول این بازدید که روزانه و به صورت پیاده روی برگزار می شود، حاج علی اکبری؛نماینده ستاد در نجف اشرف، در طول مسیر توضیحاتی راجع به تاریخچه اماکنی که در مسیر هستند، توضیحات مختصری به بازدید کنندگان می دهد . از جمله مکان هایی که در طول راه قرار گرفته اند محل شهادت آیت الله حکیم ، محله و بازار حویش ، مسجد آیت الله خوئی و ...را می توان نامبرد.

برنامه زیارت دوره ویژه امروز دوم اسفند ماه با حضور 3 کاروان از استان های تهران ، قم و چهارمحال وبختیاری برگزار شد .در ادامه تصاویری از زیارت دوره این زائرین را مشاهده خواهید کرد .

ارسال نظر