زائرین دانشجو با بدرقه نماینده ستاد،کاظمین را وداع گفتند

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۲:۰۶:۲۲

زائرین دانشگاهی در مدت یک روز اقامت در شهر کاظمین در برنامه های نظیر: زیارت دسته جمعی حرمین امامین جوادین (علیهما السلام)،برنامه روایتگری توسط راوی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین و زیارت مرقد سید رضی و سید مرتضی شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، در بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات توسط ستادعمره و عتبات، دانشگاهیان عازم سفری هفت روزه خواهند شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده، کاروان هایی که ازطریق فرودگاه نجف وارد عراق می شوند، ابتدا به مدت سه روز در شهر نجف اشرف اقامت خواهند داشت و بعد از انجام برنامه هایی همچون: بازدید از بیت امام راحل(ره)، نجف شناسی، بازدید از قبرستان وادی السلام و حضور در مساجد حنانه، کوفه و سهله ودیگر برنامه های فرهنگی به سمت کربلا حرکت کرده و در آنجا نیز پس از اجرای برنامه هایی نظیر: زیارت« حر»، حضور در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، زیارت دوره و دیگربرنامه های فرهنگی نظیر روایت گری در حرمین شریفین راهی شهر کاظمین می شوند.

کاروان های دانشجویی پس از حرکت از کربلا، ابتدا به زیارت مرقد مطهر طفلان حضرت مسلم می روند و از آنجا راهی شهر کاظمین خواهند شد.

دانشگاهیان در مدت یک روز اقامت در این شهر برنامه های نظیر: زیارت دسته جمعی حرمین امامین جوادین (علیه السلام)،برنامه روایتگری توسط راوی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین، زیارت مرقد سید رضی و سید مرتضی و در روز بعد نیز پس از حضور در مراسم زیارت وداع که در صحن حرم صورت می گیرد، با کوله باری از معنویت بسوی ایران اسلامی و خانواده هایشان باز می گردند.

در ادامه تصاویری از بدرقه دانشجویان زائر را با حضور طاهر روستایی؛نماینده ستاد در شهر مقدس کاظمین مشاهده خواهید نمود.

ارسال نظر