نشست هم اندیشی عتبات دانشگاهیان مازندران با حضور رئیس ستاد برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۹:۴۵:۰۵

نشست هم اندیشی عتبات دانشگاهیان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،روحانیون و مدیران کاروان های دانشگاهی در شهر ساری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،نشست شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا فقيهي، رئيس ستاد عمره وعتبات دانشگاهيان کشور،مسئولان حج و زيارت، بانک ملت،نظام وظيفه ،گذرنامه ،مديران و روحانيون کاروان ها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، اعزام به عتبات عاليات را يکي از برنامه هاي فرهنگي مناسب و تاثيرگذار در دانشگاه ها دانست و افزود: امروزه سفر به عتبات عاليات مطالبه دانشجويان و اساتيد شده است و اگر زمان ثبت نام و اعزام کمي به تاخير بيفتد با پيگيري آن ها مواجه مي شويم.

عشیری؛مدير اجرايي عمره و عتبات دانشگاهيان مازندران نیز با بيان اينکه سالي دوبار اعزام به عتبات عاليات انجام مي شود، ادامه داد: يک دوره در تابستان بعد از ماه مبارک رمضان و تا اواخر شهريور که دانشجويان و اساتيد فرصت بيشتري دارند اعزام ها انجام مي شود و دوره دوم نيز از بهمن ماه آغاز و تا اواسط ارديبهشت ماه ادامه دارد.

عشيري به فراخوان ثبت نام قبل از اعزام دانشجويان و اساتيد اشاره کرد و گفت: دانشجويان و اساتيد مي توانند به صورت انفرادي، متاهلي يا با فرزند ثبت نام کنند.

وي با بيان اينکه مديران کاروان با سابقه دانشگاهي انتخاب شدند، افزود: بازديد از بيت حضرت امام خميني(ره)، علامه اميني و کتابخانه اش،مرقد صافي صفاي يماني در نجف، و همايش احلي من العسل و زيارت مزار حر در کربلا را از برنامه هاي فرهنگي در نظر گرفته شده در اين سفر معنوي عنوان کرد.

مدير اجرايي عمره و عتبات دانشگاهيان مازندران از اعزام 800 نفر در قالب 20 کاروان در بيستمين دوره اعزام خبر داد و بيان کرد: اولين کاروان استان در تاريخ 6 بهمن ماه اعزام و تا تاريخ 8 ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

در این جلسه،حاضرين در مراسم با مسائل مربوط به قبل، بعد و حين اعزام آشنا و به تبادل اطلاعات پرداختند.

ارسال نظر