طنین انداز شدن بانک الله اکبر در کربلای معلی،همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۱:۴۸:۰۶

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،جشن پیروزی انقلاب در جمع کاروان های دانشگاهی درکربلای معلا برگزار شد و دانشگاهیان هم صدا با مردم ایران غریو الله اکبر سر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک از کربلای معلی، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،جشن پیروزی انقلاب در جمع کاروان های دانشگاهی درکربلای معلا برگزار شد و دانشگاهیان هم صدا با مردم ایران غریو الله اکبر سر دادند.

بنابراین گزارش، این مراسم به همت کاروان دانشگاهیان استان اصفهان در هتل محل استقرار آنها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نیک سخن؛ روحانی کاروان دانشگاهیان استان اصفهان ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی به دانشجویان گفت :در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، ما در طول این ۴۰ سال گذشته دستاوردهای ارزشمندی در بخش های مختلف داشتیم و توانمندی های ایران روز به روز در حال افزایش می باشد. ما به برکت انقلاب اسلامی شاهد نفوذ و رسوخ تأثیرات انقلاب در سایر کشورها هستیم. امروز مسلمانان و آزادیخواهان جهان از انقلاب اسلامی ایران تاسی می گیرند.

وی افزود:از دیگر تحولات انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و ایجاد امنیت پایدار در مقابل تجاوز سرزمینی است. ما در میانه راه انقلاب قرار داریم، این انقلاب ادامه دارد، حرکت انقلاب متوقف نمی‌شود و روزی خواهد رسید که پیروزی نهایی حاصل می‌شود و به اهداف عالیه انقلاب خواهیم رسید.

در ادامه رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان گفت:امروز جشن انقلاب را در کربلا و در کنار مضجع شریف و مطهر امام حسین(ع) و قمر بنی هاشم(ع) برگزار کردید، امیدوارم که انشاءالله جشن ۵۰ سالگی انقلابمان را در بیت الله الحرام در مکه مکرمه برگزار کنیم.

همدانی گفت:خیلی از شما عزیزان در انقلاب حضور نداشتید،هم اکنون دشمنان ما در داخل کشور، دو دشمن دارند یکی جوانان متعهد و دیگری روحانیون معزز.درست است که ما مشکلاتی داریم اما باید از نظام خود دفاع کنیم، نظامی که خیلی خون برایش داده شده است. امام(ره) فرمودند: هیچ شهری در دنیا نیست مثل اصفهان که حدود ۳۰۰ شهید خود را در یک روز تشییع کند و به شب نرسیده هزاران نفر را روانه جبهه ها کند.

وی ادامه داد: پدران و مادران فرزندان خود را از زیر قرآن بدرقه می کردند و می دانستند که دیگر بر نمی گردد. خواهرانی که چند برادر از دست دادند، پدر و مادرهایی که چند پسر شهید دادند، ما باید به خاطر این انقلاب سپاسگزار و شاکر خدا باشیم.

نماینده ستاد در عراق گفت:امروز عوامل رژیم فاسد گذشته در خارج از کشور مصاحبه می‌کنند و اعتراف به ناتوانی در برابر این انقلاب می کنند. کسانی که برای این انقلاب نقشه می کشند و به دنبال نابودی و ضربه زدن به نظام هستند، مطمئن باشند و بدانند که هیچ اتفاقی برای انقلاب نخواهد افتاد چون قاطبه مردم و جوانان پشتیبانان نظام هستند وشما جوانان، امید این افراد را از بین برده اید.

وی افزود: اینکه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند،در عمل هم می بینیم که کاری از آنها ساخته نیست. امیدواریم که خداوند بر طول عمر رهبر معظم انقلاب بیفزاید تا این بیرق دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسد و خون شهدا تضمین کننده این انقلاب است.

نماینده ستاد با بیان خاطره ای از فعالیت های انقلابی خود در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی، ابیاتی که در روزهای پایانی رژیم پهلوی در مساجد و جلسات درجمع مردم خوانده میشد را برای حاضرین در جلسه قرائت نمود.

ارسال نظر