رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۹:۵۳:۱۶

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام کاروان‌های دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز دوشنبه اول بهمن ماه خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیستمین دوره خبر داد و گفت:عملیات بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، روز دوشنبه اول بهمن ماه 97 با اعزام دو کاروان از دانشگاهیان استان های سمنان و خوزستان آغاز شد و تا اردیبهشت ماه 98، ادامه خواهد داشت.

فقیهی گفت: 52000 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان حدود 12 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده زائرین در قالب 300 کاروان به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

فقیهی گفت:در اين دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام دو میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و سه میلیون توماني برای سفرهای هوایی بانك ملت و وام صندوق رفاه را در نظر گرفته‌ايم كه قرض الحسنه و بدون سود است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:نماینده،مدیران ثابت،مداحان و خبرنگاران ستاد روز گذشته به نجف اشرف وارد شدند و هتل های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائرین دانشگاهی است.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  زائر ششم بهمن :

صد بار میمیرم و زنده میشم تا ششم بهمن برسه ... یا حسین