اطلاعیه شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان در خصوص زمان تحویل مدارک

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۰:۲۶:۰۳

 شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده ها از منتخبین این دوره خواست نسبت به ثبت نام نهائی خود اقدام کرده و مدارک را تحویل دهند.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان؛پیرو اعلام نتایج قرعه کشی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان ، ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده به اطلاع می رساند ابتدا نسبت به ثبت نام نهائی خود اقدام کرده و با توجه به مندرجات دفترچه راهنما زائر ؛و طبق بندهای ذیل در خصوص تحویل مدارک خود عمل فرمایند.

شایان ذکر است موارد فوق شامل همه زائرین اصلی و ذخیره می باشد که در مورد زائرین ذخیره در صورت انصراف متقاضیان اصلی و یا افزایش ظرفیت،برحسب تاریخ تحویل مدارک جایگزین خواهند شد.

(( بازه زمانی جهت تحویل مدارک)): الف)زائرینی که اعزام آنها درنیمه نخست بهمن ماه میباشد از تاریخ دوم لغایت یازده دیماه مدارک خود را به شورای هماهنگی استان اصفهان تحویل نمایند .

ب)زائرینی که اعزام آنها در نیمه دوم بهمن می باشد از 17دیماه لغایت26 دی مدارک خود را تحویل دهند .ج)زائرینی که اعزام آنها در اسفند ماه می باشد ازاول تا دهم بهمن ماه مدارک خود را تحویل نمایند.زائرین اعزامی در فروردین و اردیبهشت98 نیز مدارک مورد نیاز را از 28بهمن لغایت 8 اسفند تحویل دهند. تبصره1:کلیه زائرین ذکوری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند (چه دارای گذر نامه و یا فاقد آن )نسبت به تحویل تعهد نامه به دفتر شورای استانی حداکثر تا 30 آذر اقدام نمایند.تبصره 2: با توجه به زمان بر بودن دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت و صندوق رفاه دانشجویی و بر اساس بخشنامه های تسهیلات مذکور زائرین متقاضی در اسرع وقت نسبت به پیگیری امور مربوطه اقدام فرمایند.تبصره 3:جهت تسهیل در امور زائرین تصویر کارت دانشجویی با اعتبار کافی جایگزین فرم مربوط به اشتغال تحصیلی میباشد ،.

 آدرس دفتر شورا:اصفهان- خیابان هزار جریب-دانشگاه علوم پزشکی-دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی از ساعت8 لغایت14:30

لازم به ذکر است با توجه به برخی مشکلات در روند پروازهای شرکت هواپیمائی مورد تعامل با سازمان حج و زیارت در دوره قبل و ناپایدار بودن آن؛در صورت بروز خلل در این خصوص و با هماهنگی انجام شده با ستاد مرکز پروازها از طریق فرودگاه حضرت امام(ره)انجام و یا با نظرسنجی از زائرین گروه مورد نظر به صورت زمینی انجام می گیرد.

ارسال نظر