معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
۱۲ هزار دانشگاهی در قالب ۳۰۰ کاروان به عتبات اعزام می شوند

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۰:۳۳:۰۹

محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار کرد:در این دوره برنامه ریزی برای اعزام ۳۰۰ کاروان که شامل ۱۲ هزار نفر است انجام شده، این تعداد حداقل است و برنامه داریم این رقم را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: ثبت نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان از 6 آذر در سایت لبیک آغاز شده است و تا 18 آذر ادامه دارد؛ پس از انجام قرعه کشی در روز چهارشنبه 21 آذر نتایج از طریق سایت و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد، در این دوره اساتید،‌ دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می‌توانند ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در این دوره برنامه ریزی برای اعزام 300 کاروان که شامل 12 هزار نفر است انجام شده این تعداد حداقل است و برنامه داریم این رقم را افزایش دهیم، اعزام‌ها از اول تا پایان دوره به صورت روزی چهار کاروان یعنی سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی خواهد بود؛ همچنین سه هزار نفر در تعطیلات نوروز اعزام می‌شوند.

زارع تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند پس از اعلام نتایج قرعه کشی و نهایی کردن ثبت نام برای دریافت وام به شعب بانک عامل مراجعه کنند و به تمام متقاضیان این وام پرداخت می‌شود.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یاد آور شد: اعزام این دوره از اول بهمن آغاز و تا 10 اردیبهشت ادامه دارد.

برای ثبت نام عتبات دانشگاهیان کلیک کنید.

ارسال نظر