جزئیات اعزام دانشگاهیان اصفهان به عتبات تشریح شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۴:۳۵:۴۱

حجت الاسلام والمسلمین جوادی؛مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به مشخص نبودن وضعیت پروازهای فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و هماهنگی انجام شده با ستاد تهران؛در صورت نبود پرواز از اصفهان؛پرواز از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)برقرار می باشد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛ رئیس دفاتر نهاد رهبری در استان با بیان آغاز ثبت نام بیستمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان از تاریخ6 آذر لغایت 18آذر 97خبر داد. 

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان از جمله مزیت های اعزام عتبات دانشگاهیان را برگزاری برنامه های فرهنگی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت،که برای سفرهای زمینی مبلغ 20میلیون ریال و جهت اعزام های هوائی30 میلیون ریال،با اقساط 18 ماهه-هماهنگی ستاد مرکز و تفاهم نامه منعقد شده در خصوص پرداخت وام زیارتی از طرف صندوق رفاه دانشجویی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و بازپرداخت این تسهیلات بعد از فارغ التحصیلی عنوان کرد.

بازه زمانی اعزامها که مقارن با تعطیلات میان ترم دانشجویان-مناسبتهای مذهبی و مصادف شدن با دهه فاطمیه-ماه رجب و شعبان و ایام تعطیلات نوروز 98-اخذ مجوزهای لازم جهت خروج از کشور دانشجویان ذکور دارای معافیت تحصیلی بدون نیاز به وثیقه مالی از سوی شورای هماهنگی عمره و عتبات استان،برشمرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی؛مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه این دوره از اعزامها به صورت هوایی و زمینی می باشد؛و با توجه به مشخص نبودن وضعیت پروازهای فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و هماهنگی انجام شده با ستاد تهران؛در صورت نبود پرواز از اصفهان؛پرواز از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)برقرار می باشد.

شایان ذکر است،مدت زمان سفرهای هوائی 7شب و سفرهای زمینی 9روز بوده که در طول این مدت در شهرهای زیارتی نجف-کربلا-کاظمین و سامرا حضور خواهند داشت.

متاسفانه برخی از پروازهای دوره قبل لغو گردید که در صورت استمرار آن در دوره آتی، ؛ با رایزنی با ستاد مرکزپرواز از طریق تهران برقرار می گردد.

لازم به ذکر است استان اصفهان ایستگاه پروازی استان های چهارمحال و بختیاری و یزد نیز می باشد.

ارسال نظر