برگزاری جلسه مشترک شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان اصفهان و متولیان عتبات عالیات استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ۱۳:۳۴:۱۶

 جلسه ای به منظور تقدیر ، تشکر و تبادل نظر پیرامون مباحث اعزام دانشگاهیان اصفهان به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین حسینی مورخ یکشنبه۲۰آبان ۹۷در دفتر نهاد رهبری علوم پزشکی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان،جلسه ای به منظور تقدیر ، تشکر و تبادل نظر پیرامون مباحث اعزام به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین حسینی مورخ یکشنبه20آبان 97در دفتر نهاد رهبری علوم پزشکی برگزار گردید.

بنا به این گزارش حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛ رئیس نهاد استانی ضمن خیر مقدم به مدعوین،تلاش و فعالیت جهت اعزام به عتبات مشرفه ؛خصوصا قشر دانشگاهی را یکی از نعمت ها و فرصت ویژه برشمرده که بایسته است در حد مطلوب شکر این موهبت الهی را به جا آورد.

در ادامه سرهنگ پناه پوریان ،معاونت وظیفه عمومی استان گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرده و بر تعامل هرچه بیشتر با مجموعه نهاد رهبری تاکید داشتند.نماینده سرپرستی شعب بانک ملت استان ضمن بیان دیدگاههای موجود،ابراز امیدواری کرده ،ارائه خدمات مالی و فرهنگی طبق سنوات و دوره های گذشته استمرار پیدا نماید.

سرهنگ نجفی از مسئولین پلیس مهاجرت و گذرنامه ضمن بیان کارکرد انجام شده این اداره و مراحل درخواست تا صدور گذرنامه،یکی از افتخارات خود را خدمت به زائرین عتبات عالیات عنوان کرده و ابراز امیدواری کردند مشمول دعای خیر ایشان قرار گیرند.

در پایان مراسم به رسم یادبود و سپاس از زحمات مخلصانه و مجدانه مجموعه های مرتبط با شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان تقدیر و لوح سپاس تقدیم این عزیزان گردید.

لازم به ذکر است در خصوص حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی حدود3000مجوز خروج از کشور از طریق این دفتر اخذ گردید.

ارسال نظر