بدرقه کاروان دانشگاهیان پس از زیارت اعتاب مقدسه

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۵:۱۹:۰۳

روز آخر حضور زائرین دانشجو در عتبات عالیات، شاید یکی از لحظات سخت سفر باشد، از سویی خوشحالند که توفیق زیارت نصیبشان شد و برای زیارت شش امام معصوم(ع) به عتبات عالیات آمدند و از طرف دیگر غمگین که باید از حرم مطهر امامان دور شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،روز آخر حضور زائرین دانشجو در عتبات عالیات، شاید یکی از لحظات سخت سفر باشد، از سویی خوشحالند که توفیق زیارت نصیبشان شد و برای زیارت شش امام معصوم(ع) به عتبات عالیات آمدند و از طرف دیگر غمگین که باید از حرم مطهر امامان دور شوند، اما می‌دانند که گرچه از بعد دنیوی از آنها دور می‌شوند ولی از نظر معنوی لطف امامان همیشه و در شهرشان همراهشان است.

حضور کاروان‌های دانشگاهی در ایام محرم الحرام در سرزمین عراق و شهر مقدس کربلا این معنویت را چندین برابر کرد و آنها علاوه بر آنکه زائر امام حسین(ع) بودند، عزادار و سینه زن سید و سالار شهیدان بودند و بر مصائب امام حسین(ع) و یاران باوفایش گریستند.

یک هفته سفر معنوی و زیارت۶امام همام در نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین به پایان رسید و دانشگاهیان با کوله باری از خاطرات و معنویات به شهرهای خود باز می‌گردند تا با نوری که از زیارت اهل بیت(ع) کسب کرده‌اند به زندگی و فعالیت های خود را ادامه دهند.

در همین راستا کاروان دانشگاهیان استان تهران پس از حضور یک هفته ای خود در کشور عراق و زیارت حرم امامان معصوم(ع) از طریق مرز هوایی، شهر نجف را به سمت تهران ترک کردند.

ارسال نظر