مهلت شرکت در دوره های آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان تا ۲۵ مهرماه تمدید شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۱:۴۹:۲۸

مهلت شرکت در دوره های آموزش مجازی نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ۲۵ مهرماه در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،آموزش مجازی به زائران عتبات دانشگاهیان از ابتدای اعزام زائرین در این دوره در سامانه آموزش مجازی آغاز شد و تا امروز بیش از 1000 نفر از زائرین دانشگاهی در آن ثبت نام کرده اند.

دو درس گفتاری پیرامون عاشورا و آداب و احکام زیارت مربوط به زائران عتبات عالیات از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای زائرین است که علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند به سامانهhttp://samane.labbayk.ir/مراجعه و به سوالات هر بخش جداگانه پاسخ دهند.

سامانه آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان تا 25 مهر ماه در دسترس زائرین نوزدهمین دوره عتبات است و از بین زائرانی که با موفقیت دوره آموزش مجازی را بگذرانند به قید قرعه کمک هزینه سفرهای زیارتی و هدایای فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند،پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرسamoozesh@labbayk.irارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.

برای وارد شدن به سامانه آموزش مجازی از اینجا وارد شوید

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  محمود رشیدی :

یه موضوعی را از قلم انداختم، تا وقتی که اسم بنده به عنوان زائر ذخیره بود، میتونستم وارد سامانه آموزش مجازی بشم، ولی بعدش که سیستم اسم منو از ذخیره حذف کرد و تبدیل شد به انتخاب تاریخ به قرعه(!) ، دیگه لینک آموزش مجازی هم از صفحه کاربری بنده پرید(!) هرچند من گواهی قبولی را شب 31 شهریور فرستادم، ولی دیگه به سامانه و سایر مطالب نمیشه رفت!

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 واحد آموزش تماس بگیرید