مدیر کاروان دانشجویی استان قزوین در گفتگو با لبیک :
رشادت های حضرت عباس (ع)، سرلوحه مدیران کاروان های عتبات عالیات است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۰۵:۴۵:۳۱

مدیر کاروان دانشجویی"کف العباس" با بیان این که مدیریت کاروان های زیارتی دانشگاهیان کاری خطیر است، گفت : رشادت های حضرت عباس (ع) باید سرلوحه کار ما باشد .


به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، مرتضی قهرمانی؛ مدیر راهنمای کاروان دانشگاهیان از استان قزوین در گفتگو با خبرنگار لبیک گفت : دانشجوی دکتری تخصصی رشته مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هستم .افتخار دارم تاکنون هشت سفر زیارتی عتبات عالیات به عنوان مدیر راهنمای کاروان بوده ام و عنوان خادمی زائران حسینی و امام مهربانی ها علی ابن ابیطالب(ع) را در کارنامه سوابق خویش درج نمایم .

قهرمانی با اشاره به دشواری مدیریت کاروان های عتبات دانشگاهیان اظهار کرد : هدایت و راهنمایی کاروان های دانشجویی از وظایف دشوار و بسیار حساس است، چرا که علاوه بر توجه به مسایل و وظائف تعریف شده، مدیر کاروان باید دقت نظر خاصی نسبت به رفتار و نوع برخورد زائران جوان داشته باشد .

وی تصریح کرد : باید فرهنگ عاشورایی و حسینی را در میان قشر تحصیل کرده اشاعه داد و فرهنگ زینبی و حسینی سرلوحه کار مدیران راهنما برای انتقال به دانشجویان قرار گیرد .

مدیر راهنمایی کاروان دانشگاهیان از استان قزوین خاطر نشان کرد : چراغ هدایت و سفینه نجات بودن امام حسین (ع) باید بیشتر برای دانشجویان تشریح گردد و در فرصت هفت روزه ای که در اختیار مدیران عتبات قراردارد، یک کارگاه امام شناسی کامل مطرح شود .

قهرمانی افزود : جوانان دانشگاهی دارای علامت سوال و چراهای زیادی در ذهن خویش هستند که باید با هماهنگی روحانیون محترم کاروان ها به آن پاسخ داده شود، برنامه های فرهنگی مدون به این امر، کمک و سفرها را پربارتر می کند .

ارسال نظر