دانشجویان علمدار در حرم امام حسین(ع)اقامه عزا کردند

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۱۲:۰۳:۱۰

چند روزی می‌شود که مجلس عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) با حضور زائران دانشگاهی و عزاداران ایرانی به همت بعثه مقام معظم رهبری در صحن مطهر آستان حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،چند روزی می‌شود که مجلس عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) با حضور زائران و عزاداران ایرانی به همت بعثه مقام معظم رهبری در صحن مطهر آستان حسینی برگزار می‌شود.

در این میان دانشجویان زائر عتبات با عشق و علاقه خود را برای نماز صبح به حرم مطهر سید الشهدا(ع) می‌رسانند تا پس از اقامه نماز پرچم های حرم مطهر را در دست بگیرند و فضای صحن حرم را عطرآگین کنند.

قرمز و سبز و سیاه و با نوشته های یا ابوالفضل العباس(ع)، یا فاطمة الزهرا(س)، يا حسين(ع)سرتاسر حرم مطهر را مزین کرده است و هنگام سینه زنی که دانشجویان پرچم ها را به اهتزاز در می‌آورند، شمیم عطر حسینی در فضای حرم مطهر مملو از شور و شعور می‌شود.

گویی دانشجویان علمدار در دل‌هایشان خطاب به اربابشان می‌گویند"آقاجان ما که روز عاشورا در کربلا نبودیم که یاری ات کرده و جانمان را فدایت کنیم، اما امروز در حرمت علمدارت شدیم، این قلیل را از ما بپذیر".

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده کنید:


ارسال نظر