دیدار نماینده ستاد با مسئولین بعثه مقام معظم رهبری و شرکت شمسا در نجف

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۰:۰۶:۰۳

در اولین روز حضور عوامل ستاد در عتبات عالیات، جلسه و دیدار با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و مسئول عملیات شمسا برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، روز گذشته، رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق به همراه عوامل اجرایی نجف اشرف با حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی، سفر عتبات را سفری بسیار معنوی و تاثیرگذار برای دانشگاهیان و در جهت نیل به اهداف فرهنگی کشور بر شمرد.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در جهت تقویت سفر به عتبات،افزود: تلاش دشمن در جهت ایجاد فاصله میان دانشگاه و فعالیت های فرهنگی و زیارتی جدی است، اما به شکر خدا این تلاش ها بی نتیجه واقع شده و همچنان راه برای زائران عتبات باز می باشد.

در ادامه این جلسه، رضا همدانی؛ نماینده ستاد در عراق ضمن معرفی نماینده ستاد در نجف اشرف، مدیر ثابت هتلها، مداح و خبرنگار اعزامی ستاد،گزارشی از فعالیت های دوره های قبل و برنامه های آتی ستاد را ارائه نمود و به مرور جزئیات برنامه های ستاد در زمان حضور دانشگاهیان در نجف اشرف و تبادل نظر در این خصوص پرداخت.

عوامل اجرایی ستاد در ادامه جلسات خود با مسئولین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج زیارت، با آقای دستجردی؛مسئول عملیات شرکت شمسا در نجف اشرف دیدار کردند .

در این جلسه آقای دستجردی، مسئول عملیات شرکت شمسا، ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، فرصت ایجاد شده برای دانشگاهیان را بسیار مفید و ارزشمند برشمرد و از آمادگی شبانه روزی خود و شرکت شمسا در ارائه خدمات به زائرین دانشگاهی خبر داد. همچنین در این جلسه وضعیت هتل های دانشگاهیان در نجف اشرف ، امکانات مورد نیاز آنها و نحوه پذیرایی از زائرین مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است؛ نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز 24 مرداد آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

ارسال نظر