چراغانی خیابان مجاور حرم های مطهر حسینی و عباسی (ع)

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۰:۴۹:۰۵

واحد برقکاری در بخش بین الحرمین شریفین، خیابان صاحب الزمان (عج) در مجاورت حرم مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس (علیهما السلام) را به صورت زیبایی با چراغ تزیین کرده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج،خیابان صاحب الزمان (عج) از خیابانهای منتهی به حرم مطهر امام حسین (ع) و حرم برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل العباس (ع) است . این خیابان از خیابان های تجاری قدیمی و محل عبور و مرور بیشتر زائران از داخل و خارج عراق برای خرید سوغات محسوب می شود. این خیابان به محله های قدیمی شهر منتهی می شود و دو خیابان مهم را به هم متصل می کند.

اهمیت این خیابان واحد برق بخش بین الحرمین ، وابسته به آستان های مطهر حسینی و عباسی را واداشت تا با نورپردازی های نوین و هنری نسبت به زیباسازی این منطقه اقدام کنند.

مهندس ثائر عذار هاشم، ناظر این طرح گفت: واحد برق وابسته به بین الحرمین طرح نورپردازی خیابان صاحب الزمان (عج) را با موفقیت به اتمام رساند.

وی ادامه داد: در این طرح، از چراغ های زیبا با رنگ های هماهنگ و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه استفاده شده است .

گفتنی است واحد برق بین الحرمین فعالیت های متعددی از جمله برق کشی ، نورپردازی و تمامی اقدامات برقی محوطه بین الحرمین و مناطق مجاور آن و همچنین اقدامات تعمیر و نگهداری را انجام می دهد.

ارسال نظر