اطلاعیه شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان در خصوص تحویل مدارک

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۰۷:۵۰:۵۶

پیرو اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان دوره نوزدهم، ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده اصفهان، به اطلاع می رساند ابتدا نسبت به ثبت نام نهائی خود اقدام کرده ؛و طبق بندهای ذیل در خصوص تحویل مدارک خود عمل فرمایند.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان؛پیرو اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان دوره نوزدهم، ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده به اطلاع می رساند ابتدا نسبت به ثبت نام نهائی خود اقدام کرده ؛و طبق بندهای ذیل در خصوص تحویل مدارک خود عمل فرمایند.

شایان ذکر است موارد فوق شامل همه زائرین اصلی و ذخیره می باشد که در مورد زائرین ذخیره در صورت انصراف متقاضیان اصلی و یا افزایش ظرفیت،برحسب تاریخ تحویل مدارک جایگزین خواهند شد.(( بازه زمانی جهت تحویل مدارک))

: الف)زائرینی که اعزام آنها دردهه آخر مرداد و نیمه اول شهریور می باشد حداکثر تا 21 مرداد مدارک خود را به شورای هماهنگی استان اصفهان تحویل نمایند .

ب)زائرینی که اعزام آنها در نیمه دوم شهریور می باشد از 24مرداد لغایت31 مرداد مدارک خود را تحویل دهند .

ج)زائرینی که اعزام آنها در مهرماه می باشد ازپنجم تا دوازدهم شهریور ماه مدارک خود را تحویل نمایند. تبصره1:کلیه زائرین ذکوری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند

 (چه دارای گذر نامه و یا فاقد آن )نسبت به تحویل تعهد نامه به دفتر شورای استانی حداکثر تا 20مرداد؛جهت زائرین اعزامی مرداد و شهریور و تا 30 مرداد جهت زائرین اعزامی مهرماه؛ اقدام فرمایید.تبصره 2: با توجه به زمان بر بودن دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت و صندوق رفاه دانشجویی((ویژه دانشگاهیان وزارت علوم)) و بر اساس بخشنامه های تسهیلات مذکور زائرین متقاضی در اسرع وقت نسبت به پیگیری امور مربوطه اقدام فرمایند.تبصره 3:به علت تعطیل یا نیمه تعطیل بودن برخی از واحدهای دانشگاهی،ارائه کپی کارت دانشجویی جایگزین گواهی اشتغال به تحصیل میباشد.

آدرس دفتر شورا:اصفهان- خیابان هزار جریب-دانشگاه علوم پزشکی-مسجد امام خمینی(ره) علوم پزشکی-از ساعت 8:00 الی 14:00

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  اکرم وفادار :

مدارک لازم جهت ارائه به سازمان عتبات استان اصفهان ویژه زائرین مهر ماه چیست وفرصت ارائه تا چه زمانی می باشد.

  لبیک : باسلام مدارک در دفترچه راهنما قید شده است و یک ماه قبل از اعزام باید تحویل دهید
  سوسن كسائي :

باسلام اعزام بنده ٢٠شهريور هستش دقيقا چه زماني بايد مداركمو تحويل بدم؟ تلفن دفتر را لطف مي كنيد؟

  لبیک : باسلام مدارک با یک ماه قبل از اعزام باید تحویل دهید شماره و آدرس دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک هست