همه چیز درباره عتبات دانشگاهیان+اعلام نتایج قرعه کشی

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۲:۵۴:۰۴

قرعه کشی نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان صبح امروز به صورت سیستمی برگزار شد و نتایج از سایت لبیک اعلام گردید و پذیرفته نشدگان می توانند در برنامه های فرهنگی و مسابقات شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،قرعه کشی نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان صبح امروز به صورت سیستمی برگزار شد و نتایج از سایت لبیک اعلام گردید.

ثبت نام این دوره از روز هفتم مرداد ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا 14 مرداد ماه ادامه داشت و در این مدت 51866 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور متقاضی اعزام به عتبات عالیات شدند.

کاروان های عتبات دانشگاهیان نسبت به کاروان های عادی مزیت هایی دارید که آن را از دیگر اعزام ها ممتاز می کند.یکی از ویژگی های عتبات دانشگاهیان، بُعد فرهنگی این سفر است به طوری که دانشجویان با رغبت کامل در این سفرها شرکت می کنند، خدمات ویژه‌ خاصی نظیر وام از طریق بانک عامل و برنامه‌های فرهنگی قبل و بعد سفرنیز تدارک دیده‌ شده است.

در این موشن گرافیک می توانید با عتبات دانشگاهیان از ثبت نام تا اعزام و برنامه های فرهنگی و اجرایی آشنا شوید.افرادی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند نیز می توانند در مسابقه ای که روز سه شنبه در صفحه اینستاگرامی لبیک برگزار می شود شرکت کنند.

برای مشاهده نتیجه قرعه کشی کلیک کنید


ارسال نظر

نظرات کاربران :

  نرگس درویشی :

با سلام من دانشجوی دانشگاه خوارزمی و خواهرم دانشجوی دانشگاه الزهرا است. بنا بر قرعه کشی ان شاالله هر دو در یک بازه زمانی اعزام خواهیم شد. چطور میشه فهمید که در یک کاروان هستیم یا نه؟ و چطور میشه اگر در یک کاروان نبودیم در یک کاروان اعزام بشیم؟

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  امیر محبی :

با سلام و وقت بخیر.بغیر از گذرنامه و مجوز خروج از کشور و عکس ،مدرک دیگری هم لازمه تحویل بدیم ؟

  لبیک : باسلام خیر همین مدارک لازم است
  محمد :

با سلام . جهت تحویل مدارک به دفتر ستاد استان دو سوال داشتم .اول اینکه چه مدارکی رو باید تحویل بدیم ؟ و دوم اینکه حتما برای تحویل مدارک حضور خود شخص الزامیست یا نه میتونیم مدارک رو پست کنیم؟؟

  لبیک : باسلام مدارک را می توانید توسط شخص دیگری هم تحویل دهید/مدارک شامل گذرنامه عکس و اشتغال به تحصیل است اگر هم مشمول هستید که باید مدارک مربوط به خروج از کشور را تحویل ستاد دهید
  امیر محبی :

با سلام و خسته نباشید.من وامم رو هفته پیش گرفتمو هنوز افزایش پیدا نکرده بود و اعزامم 20 مهر به صورت هوایی است و مشمول افزایش هزینه میشود.مبلغی که وام نسبت به قبل افزایش داشته به من هم تعلق میگیرد؟

  لبیک : سلام از شعبه ای که وام گرفتید سوال کنید که تفاوت آن را به شما پرداخت می کنند یا خیر
  مهدی :

سلام خسته نباشید... میخواستم بدونم من که جزء زائر ذخیره هستم اگه وام رو بگیرم به حسابم خودم واریز میشه یا جای دیگه؟دوم اینکه اگه من وام رو گرفتم و اعزام نشدم تکلیف وامی که گرفتم چی میشه؟لطفا راهنمایی فرمایید.در ضمن هزینه اعزام زیاد شده وام رو بیشتر نمیکنید؟ با تشکر

  لبیک : باسلام میزان وام افزایش یافته است و به حسابی که باز می کنید واریز می شود/اگر وام را بگیرید و قصد اعزام نداشته باشید باید وام را به بانک برگردانید
  حسینعلی تاجیک اسمعیلی :

درنوبت اعزامی 25شهریور پذیرفته وثبت نام رانهایی کردم متاسفانه مشکلی پیش امد (تصادف)وتاکنون موفق به تحویل مدارک نشدم آیاتوفیقی هست درنوبت های بعدی اعزام شویم .لطفا پاسخ بفرمایید .ازسهمیه اساتید هستم.

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید
  نام و نام خانوادگی :

با سلام، می خواستم بدونم، آیا ظرفیتی خالی برای استان قزوین برای کسانی که اسم شان در قرعه کشی انتخاب نشده اند وجود ندارد ؟؟ دوره قبل ظرفیت خالی، زیادی وجود داشت !.....لطفا راهنمایی کنید، با تشکر.

  لبیک : باسلام با شماره 02833901795 تماس بگیرید
  حسین دولتیاری :

سلام من دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی و ساکن استان زنجان هستم. متاهلم، یه بچه هم دارم. میخواستم بدونم میتونم ثبت نام کنم؟

  لبیک : باسلام زمان ثبت نام به اتمام رسیده است
  فاطمه کاظمی پور :

با سلام من در قرعه کشی پذیرفته نشدم اما پیامی دریافت کردم برای ثبتنام در ظرفیت خالی. اما شماره های ارسالی اشتباه است. چکار کنم؟

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747الی 53 تماس بگیرید
  مهدی ... :

با سلام . بنده به عنوان زائر اصلی انتخاب شدم . اولویت اولم تاریخ 13 شهریور ماه است که توی این تاریخ امکان رفتن برایم مقدور نیست . با دفتر ستاد در استان هماهنگ کردم و مدارک را هم تحویل دادم و گفتند چون متاهل هستید تغییر در تاریخ دیگری امکانپذیره ، حال اینکه بعد از ثبت نهایی ، سیستم بازهم تاریخ اعزام بنده را همون تاریخ 13 شهریور ثبت کرده ، می خواستم ببینم باید چکار کنم و چه اقدامی بکنم . ضمناً من تاریخ سوم مهرماه را برای اعزام ، به ستاد استانی اعلام کردم .

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود هماهنگ کنید تا در سیستم ویرایش کنند
  جعفر اورعی سرمدی :

با سلام . من در سایت ثبت نام کردم و در بخش اعلام نتایج زده ( تبریک شما به عنوان زائر ذخیره پذیرفته شدیده اید ) این به چه معناست . ایا در آن تاریخ که اعلام کردن راهی میشیم یا نه ممنون میشم

  لبیک : باسلام شما به عنوان زائر ذخیره انتخاب شده اید باید ثبت نام خود را نهایی کنید و مدارک را مانند زائرین اصلی تحویل دهید
  فاطمه طالبی :

با سلام اگر افراد به عنوان ذخیره اسمشون دربیاد،حتما با انها تماس میگیرید یا در سایت لبیک هم اعلام میشه؟(شاید فرد پاسخ گوی تلفن همراه خود نباشد!) چگونه به این افراد اطلاع رسانی میکنید؟

  لبیک : باسلام به ذخیره ها از سوی ستاد اطلاع رسانی خواهد شد
  فاطمه طالبی :

با سلام منظور از افراد ذخیره چیست؟ افراد ذخیره با افرادی که اسمشون به عنوان زائر درنیومده و گزینه به عنوان ذخیره رو زدن چه فرقی داره؟

  لبیک : باسلام افراد ذخیره در قرعه کشی اولیه انتخاب می شوند و گزینه ای هم وجود دارد برای آنهایی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند که اگر ظرفیتی بود در ذخیره ها قرار بگیرند
  علی محمدی نیازمند :

آقا جان منو هم بطلب بخدا دیگه نمیتونم صبر کنم..

  زائر :

با سلام. بنده برای 22 شهریور اسمم درآمده...آیا می تونم اولویت دوم یعنی 5 مهر مشرف شوم؟ و سوال دیگه این که آخرین مهلت ثبت نهایی چه تاریخی است؟ با سپاس فراوان. یک درخواست: ای کاش شماره موبایل مسؤلان هر دانشگاه را می دادید. اکثراً جواب نمیدهند. میشه لطفا شماره همرا ه بدین.با تشکر

  لبیک : باسلام برای تغییر تاریخ باید با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید
  مهدوی :

سلام می خواستم بدونم برای استان کرمان چه مدارکی باید تحویل بدیم چون محل تحویل مدارک اس ام اس اومده ولی مدارکش روی توی سایت ننوشته.

  لبیک : باسلام مدارک در دفترچه راهنما در سامانه عتبات قید شده است
  مرتضی ملک نژاد :

سلام بنده فراموش کرده بودم زمان ثبت نام رو امکان داره الان ثبت نام کرد ؟ بابت این طرح همراه لبیک من که ثبت نام نکردم امکانش هست اگه تو قرعه کشی در بیام اعزام بشم ؟

  لبیک : باسلام بله در طرح شرکت کنید
  فاطمه :

با سلام زمان ثبت نام فقط یک اولویت را می توانستم انتخاب کنم،اسم من برای ذخیره درآمده آیا می شود در تاریخ دیگری اعزام شوم؟

  لبیک : باسلام همان یک تاریخ برای استان شما در نظر گرفته شده است
  فاطمه زهرا :

با سلام با توجه به این که هنگام ثبت نام گذینه دریافت وام را ثبت کرده ام ایا امکان این هست که هزینه را به صورت کامل واریز کنم؟

  لبیک : باسلام بله
  رضانیا :

سلام . من متاسفانه از ثبت نام جا مانده ام . آیا در طول سال همین یک مرتبه فرصت ثبت نام هست یا مرحله دیگری هم در زمستان است ؟

  لبیک : باسلام دور بعدی ثبت نام هنوز برنامه ریزی نشده است
  تهمینه فتحی :

با سلام لطفا بگید تا چه زمانی میتونیم مدارکمون رو تحویل بدیم من اولویت اولم رو 12 شهریور انتخاب کردم

  لبیک : باسلام حداقل یک ماه قبل از اعزام مدارک را باید تحویل دهید
  الهام کرمی :

باسلام، من در قرعه کشی شرکت کردم اما اسمم درنیومده،گزینه ی بعنوان ذخیره رو ثبت کردم این به چه معناست؟یعنی اینکه مشرف میشم یا خیر وسوال دیگرم این هستش که الان با ثبت گزینه ذخیره ،بعنوان( زائر ذخیره )هستم؟اگرهستم چه کارهایی باید انجام دهم؟

  لبیک : باسلام گزینه ای علامت زدید برای آن است که اگر برای تکمیل ظرفیت نیاز به زائر داشتیم به شما اطلاع دهیم
  f :

با سلام. برای اعزامی های 24 مرداد تهران، جلسه ی توجیهی_آموزشی چه روزی برگزار میشه؟چون برای کسانی که اولین تشرفشون به عتبات هست ، این جلسه لازم است.با تشکر

  لبیک : باسلام اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد
  بابک اسفندی :

سلام و وقت بخیر بنظرتون بجز مبلغ وام چه مبلغی باید همراهمون باشه؟ یا همون مبلغ وام کافیه؟

  لبیک : باسلام مدیر کاروان در جلسه آموزشی راهنمایی خواهند کرد
  منصوره کریمی :

سلام ببخشید رمز عبور رافراموش کردم چه کنم

  لبیک : باسلام کدملی و شماره شناسنامه رمز عبور زائرین است
  فرشید ایزدی :

باسلام بنده در حال خدمت سربازی هستم. از طرف همسرم ثبت نام کرده ام و در قرعه کشی انجام شده جز ذخیره ها شده ایم با توجه به خدمت سربازی امکان تشرف هست؟ یا خیر؟

  لبیک : باسلام برای خروج از کشور همسرتان باید از یگان خدمتی ایشان اقدام کنید
  حمیرا ورمقانی :

با سلام و احترام چگونه برای سفر عتبات ثبتنام نمایم؟0 سپاس از شما

  لبیک : باسلام ثبت نام عتبات پایان گرفته است
  حسین شفیعی :

باسلام الان که نتایج قرعه کشی مشخص شده، من متوجه شدم که اشتباهی اولویت اول خود را بجای هوایی زمینی انتخاب کرده ام، آیا میتوان تغییر داد؟ البته بعنوان ذخیره انتخاب شده ام

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  فاطمه.... :

باسلام. ببخشید فرم معرفی نامه ستاد عتبات دقیقأ کجای سایت قرار داره؟پیداش نمیکنم

  لبیک : باسلام برای وام نیازی به معرفی نامه نیست
  محسن :

سلام کسانی که در ذخیره هم قرار نگرفته اند و اعلام امادگی جهت اعزام هر تاریخ دیگر را کرده اند تا چه زمانی باید منتظر تماس از طرف شما باشند

  لبیک : باسلام اگر ظرفیت باشد فراخوان خواهد شد
  محمد رضایی :

با سلام افراد ذخیره هم می توانند هم اکنون جهت دریافت وام اقدام نمایند یا باید صبر کنند تا زمان خاصی؟

  لبیک : باسلام بله ثبت نام خود را نهایی کنید و برای وام اقدام کنید
  غلامرضا علی پور :

با سلام ، مرحله ی بعدی عتبات دانشجویی از چه زمانی شروع میشه ؟

  لبیک : باسلام هنوز زمان بندی دوره بعدی معلوم نیست
  رضا :

سلام پرداخت وام به چه صورت است؟؟؟

  لبیک : باسلام بعد از نهایی کردن ثبت نام وام با یک ضامن می توانید دریافت کنید
  صدیقه پورحسینی :

با عرض سلام و خسته نباشید من دخترم 4 ماهشه تو ثبت نام نهایی عکس پرسنلی واسه دخترم میخوان واسه ثبت نام نهایی چکار کنم

  لبیک : باسلام باید عکس بگیرید چون گذرنامه هم نیاز است
  وحید مدانلو :

باعرض سلام وخسته نباشید.هزینه ی سفر چقدره

  لبیک : باسلام حدود هزینه در سایت قید شده است
  احمد کودزری فراهانی :

سلام.تشکر از اطلاع رسانی دقیق عزیزان مسئول و دست اندر کار زیارت عتبات عالیات دانشجویان و اساتید محترم. اجرتان با سیدالشهدا "علیه السلام "

  محمد کرمی :

با سلام قرعه کشی و 25 شهریور در اومده که اولویت اوله میشه تاریخ رو جه به جا کرد و اولویت دوم رفت؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در محل تحصیل خود تماس بگیرید
  ایوب عزتی :

سلام ذخیره ها هم مشرف می شوند یا خیر

  لبیک : باسلام بله مدارک را کامل کنید و تحویل دهید