آغاز ثبت نام نوزدهمین دوره اعزام عتبات عالیات؛ ویژه دانشگاهیان

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۰۹:۴۹:۳۰

مسئول نهاد مقام معظم رهبری استان اصفهان گفت: با اعلام هماهنگی های نهایی مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، ثبت نام دوره نوزدهم اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از تاریخ ۷مرداد لغایت ۱۴ مرداد۹۷ در سایت لبیک انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛ مسئول نهاد مقام معظم رهبری استان، با اعلام هماهنگی های نهایی مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، از آغاز ثبت نام دوره نوزدهم اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از تاریخ 7مرداد لغایت 14 مرداد97،خبر داد.
 ایشان در ادامه با بیان اینکه پیرو تفاهم ستاد و سرپرستی بانک ملت تسهیلات اعطائی این دوره افزایش داشته، که برای کاروانهای هوایی مبلغ20.000.000 ریال و جهت کاروانهای زمینی13.000.000ریال خواهد بود؛که به صورت قرض الحسنه و بازپرداخت آن به صورت اقساط 18 ماهه می باشد.
وی ادامه داد:برای دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم امکان استفاده از مزایای صندوق رفاه جهت سفرهای زیارتی مهیا می باشد. 
مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان در پایان با اشاره به مجموع اعزام سه دوره قبل، تعداد زائرین دانشگاهی را بالغ بر 1349 نفر برشمرد که شامل دانشگاهای استان و مجموعه های فرهنگی- دانشجویی واحدهای آموزشی- تشکل ها، هیئات و بسیج دانشجویی می باشند که برای افراد ذکور بدون نیاز به گذاشتن وثیقه مربوطه مجوز خروج از کشور صادر گردیده است.

ارسال نظر