جلسه پس از سفر سه کاروان عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی برگزار گردید

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۱:۵۲

جلسه پس از سفر سه کاروان عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی پنجشنبه سوم خرداد با حضور مدیران و روحانیون کاروان های دانشجویی علقمه،حمزه و اباصالح و زائرین این سه کاروان برگزار گردید.


به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خراسان رضوی،جلسه پس از سفر سه کاروان عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی پنجشنبه سوم خرداد با حضور مدیران و روحانیون کاروان های دانشجویی علقمه،حمزه و اباصالح(عج) و زائرین این سه کاروان برگزار گردید.

آغاز این برنامه با نماز جماعت مغرب و عشاء بود.سپس زائرین کاروانها در ضیافت افطار شرکت نمودند .برنامه پس از افطار با تلاوت آیاتی از کلام وحی ،پخش سرود ملی و صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)آغاز شد. در ادامه وحید کاشفی؛ مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی ،ضمن خوشامدگویی به میهمانان ،هدف از برگزاری جلسات پس از سفر را حفظ و تقویت ارزش های معنوی کسب شده در این سفر معنوی عنوان نمود.

وی خطاب به زائرین اعلام نمود:شما سفیران فرهنگ حسینی و فرهنگ رضوی هستید و می بایست در اطرافیان خود نیز تاثیر بگذارید.درادامه ،دو نفر از زائرین دانشجو ،مقاله و خاطره خود را از سفر قرائت نموده و نماهنگ خاطره انگیز یکی از کاروان ها پخش گردید.سپس مدیران و روحانیون کاروان ها نکات مهمی در خصوص این سفر معنوی و لزوم نگه داشتن معنویت ارائه نمودند.

در ادامه هدیه فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همه زائرین تقدیم شد.از دیگر نکات این جلسه، پخش نماهنگ زیبای ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور بود.همچنین با توجه به سالروز آزادسازی خرمشهر ،از آقای برات الله مهدی نژاد؛ رزمنده و آزاده سرافراز دفاع مقدس که 8سال در زندان های رژیم بعثی اسیر بودند، تقدیر شد.

ارسال نظر