برگزاری جلسه تودیع و معارفه مسئول محترم دفتر نمایندگی بعثه رهبری در استان اصفهان

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ ۱۰:۳۴:۳۸

جلسه تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه با حضور مشاور امور استان ها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري  برگزار شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان،جلسه تودیع و معارفه مسئول م دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان، روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه با حضور مشاور امور استان ها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در محل سالن اجتماعات مرکز رفاهی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مشاور امور استان ها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري ، قائم مقام مدیر حوزه علمیه اصفهان، مسئول آموزش حوزه علمیه اصفهان،معاون امنیتی استانداری ، معاون سازمان حج و زیارت استان،نماینده موسسات خیریه استان،مدیر عامل و هییت مدیره شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان، مسئول کانون مداحان استان ،کارکنان دفتر بعثه و حج و زیارت استان، ،برخی از مدیران عامل دفاتر زیارتی و مدیران حج استان همراه بود؛ پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، صادقی؛ معاون سازمان حج و زیارت اصفهان، از زحمات ارزشمند و خالصانه حجت الاسلام والمسلمین محمود فقیهی تشکر نموده و انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی گرجی را تبریک گفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ضمن تشکر از حضور حاضرین در جلسه پیرامون ثواب و اجر خدمت به زائرین توضیحاتی بیان نمود.

سپس حجت الاسلام و المسلمين دكتر زماني؛ مشاور امور استان ها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري از اینکه در جمع حاضرین حضور پیدا نمودند خداوند متعال را شکرگزار و با اشاره به آیه ای همه مردم عبادت کنید خدا را و در برابرش خاضع و خاشع باشید که معیار نجات شماست و عبادت کنید آن کسی را که همه نیازهای شما را برطرف می سازد توضیحاتی را بیان و مانور بزرگ الهی خداوند را در ماه مبارک رمضان دانسته و پیرامون فضایل این ماه توضیحاتی دادند.

ایشان در بخش دوم سخنان خود از زحمات ارزشمند و خالصانه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی تشکر و حکم حجت الاسلام والمسلمین مهدی گرجی را بعنوان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان از طرف نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی قرائت نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین گرجی ضمن تشکر از حضور حاضرین در جلسه مثل ما در بیان مسئولیت هایمان را همچون مسابقه دو میدانی دانسته که بصورت جمعی انجام می شود که هر دونده مسافتی را می دود و امانتی را بدست دونده بعدی می دهد و حسن این کار این است که هریک باید امور محوله را سریع و درست در این مسافت طی نماید و هیچ گونه فضیلتی بر سایرین نخواهد داشت.

ایشان مهمترین هدف را بهبود کیفیت زیارت از نظر معنوی و فرهنگی دانسته و استفاده از فرصت ارزشمند حج،عمره و عتبات را در تربیت انسانها مهم و نگاه نوین به این امر را لازم دانسته که با همکاری دوستان وصاحب نظران و تشکیل اتاق های فکر این امر محقق خواهد یافت.مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گفت نگاه باید نگاه تربیتی باشد و این بدان معنی است که زائر پس از پایان هر مراسمی توجه به خدا و مبانی اخلاقی را مد نظر داشته باشد.

ارسال نظر