راوی بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائرین دانشگاهی:
توصیف امام علی(ع) از زبان پیامبر(ص)شنیدنی است

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ ۲۱:۲۴:۱۸

حجت الاسلام والمسلمین سرچاهی؛ راوی بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائرین دانشگاهی در مرقد صافی صفا ضمن برشمردن فضیلت های امیر المومنین علی (ع) به ذکر برخی خصایص آن امام عظیم الشان پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،حجت الاسلام والمسلمین سرچاهی؛ راوی بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائرین دانشگاهی استان گیلان در مرقد صافی صفا ضمن برشمردن فضیلت های امیر المومنین علی (ع) به ذکر برخی خصایص آن امام عظیم الشان پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سرچاهی،برخی از فضایل امیرمومنان(ع) را بیان کرد و گفت:امیرمومنان علی(ع) پرچمدار اسلام و علمدار پیامبر اکرم(ص) بودند. در جنگ بدر تیر به دست امیرالمومنین(ع) اصابت و عَلم از دست ایشان افتاد. پیامبر(ص) فرمودند عَلم را به دست چپ علی (ع) دهند و فرمودند علی جان! تو در آخرت هم علمدار منی! در آخرت آنهایی که علی شناس هستند، می توانند پیامبر(ص) را بشناسند.

وی افزود:امیرالمومنین علی(ع) کار را برای خدا خالصانه انجام می داد تا آنجایی که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:«ضربت علی یوم الخندق افضل من عباده الثقلین»یعنی ضربت على در روز خندق، بهتر است از عبادت جن و انس تا روز قیامت.

وی در پایان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هدایایی را به کودکان تقدیم نمود.

ارسال نظر