تجدید دیدار زائران عتبات در اردوی پس از سفر به شهر مقدس قم

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۱۴:۳۳:۰۴

از جمله برنامه هایی که ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان پس از سفر عتبات، برای دانشگاهیان تدارک دیده است ، برنامه اردوی پس از سفر قم - جمکران می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، از جمله برنامه هایی که ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان پس از سفر عتبات، برای دانشگاهیان تدارک دیده است ، برنامه اردوی پس از سفر قم - جمکران می باشد .در این برنامه که پس از سفر عتبات و با اعلام تمایل اعضای کاروان تدارک دیده می شود، مدیر کاروان پس از هماهنگی با عوامل ستاد ، همراه با اعضای کاروان در تاریخ معینی عازم شهر قم می شوند .

بنابراین گزارش، پنج شنبه این هفته نیز ستاد میزبان کاروان های دانشگاهی در شهر مقدس قم بود. در این اردوی دو روزه، دانشجویان در بدو ورودشان به شهر قم ، درجلسه قم شناسی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی حضور یافته و پس از آن ، به بازدید از بیت حضرت معصومه(س) و منزل امام خمینی (ره) در شهر قم پرداخته و سپس جهت اقامه نماز ظهر و دیدار با آیت الله جوادی آملی به سمت مرکز علوم وحیانی اسراء عازم شدند .

بعد از ظهر روز پنج شنبه ، دانشگاهیان پس از صرف ناهار، به زیارت موسی مبرقع؛ فرزند بلافصل امام جواد (ع) پرداخته و پس از آن با همراهی راوی ستاد و عوامل کاروان از گلزار شهدای قم بازدید کرده و سپس جهت شرکت در مراسم نماز جماعت مغرب و عشا و دعای کمیل راهی حرم مطهر حضرت معصومه (س) شدند .

روز جمعه در دومین روز اقامت این 2 کاروان ، زائرین دانشگاهی با حضور در مسجد مقدس جمکران به زمزمه دعای پر فیض ندبه پرداختند و سپس جهت برگزاری برنامه زیارت وداع با حضرت معصومه(س) راهی حرم مطهر شدند. زائران بعد از ظهر روز جمعه هدایایی به رسم یادبود از سفرشان به قم دریافت کرده و سپس ستاد را به مقصد شهرشان ترک کردند.

در پایان تصاویری از برنامه اردوی پس از سفر این 2 کاروان را مشاهده خواهید کرد.

ارسال نظر