جلسه آموزشی پیش از سفر کاروان۳۰ فروردین آذربایجان شرقی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۰:۴۱:۲۰

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان ۳۰ فروردین استان با حضور مسئولین و زائرین این کاروان برگزار شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان 30 فروردین استان با حضور مسئولین و زائرین این کاروان برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه 28 فروردین از ساعت14:00 در شبستان مسجد دانشگاه سراسری تبریز برگزار گردید؛ پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از حاضرین ، مهدی پروین زاده؛ مدیر ارتباطات و هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و عضو شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان به بیان نکاتی درباره اهمیت و ارزش زیارت اباعبدلله الحسین(ع) و قبور ائمه اطهار(ع) و فضیلت آنها پرداخت و به پیشنهادات و انتقادات مطرح شده پاسخ دادند.

در ادامه جلسه، حسین ولیزاده به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) پرداخته و پس از ایشان مدیرکاروان؛ علی اصغر عزیزپور بصورت اختصاصی زائرین این کاروان را نسبت به نحوه و مسایل اجرایی پیش رو در طی این سفر توجیه کرده و توضیحات لازم را ارائه داد .همچنین در طی این جلسه مدیر کاروان به سوالات زائرین پاسخ داد.در پایان جلسه نیز بسته های فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان که شامل کتب و لوح فشرده راهنمای سفر به زائرین این کاروان اهدا گردید.

ارسال نظر