اعزام نوروزی کاروان های عتبات دانشگاهیان استان اصفهان آغاز شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۱۳:۵۳:۴۳

همزمان با آغازین روزهای ماه رجب المجرب و لیله الرغائب و سال جدید ،کاروانهای اعزامی استان اصفهان مورخ ۲۷ اسفند و دو کاروان مورخ ۷فروردین۹۷ فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد بغداد ترک خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛همزمان با آغازین روزهای ماه رجب المجرب و لیله الرغائب و سال جدید ،کاروانهای اعزامی این استان مورخ 27 اسفند و دو کاروان مورخ 7فروردین97 فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد بغداد ترک خواهد کرد.
شایان ذکر است با توجه به برنامه ریزی ها و محدودیتهای اعلام شده تا کنون کلیه پروازهای استان اصفهان به مقصد بغداد بوده ،که تعدادی از زائرین اعزامی ابتدا به زیارت حرمین شریفین در کاظمین و سامرا مشرف شده و سپس به مدت 3شب در جوار بارگاه ملکوتی سید الشهدا(ع) و حضرت عباس(ع) بوده و در پایان در نجف اشرف به زیارت حضرت علی(ع)نائل می گردند؛ و برخی از دانشگاهیان اعزامی به صورت بلعکس این مسیر سفر را انجام می دهند.
کاروانهای اعزامی در طول 7 شب اقامت خود در کشور عراق از برنامه های فرهنگی ستاد از جمله همایش احلی من العسل و زیارت دوره، بازدید از اماکن تاریخی شهرهای زیارتی استفاده خواهند کرد.

ارسال نظر