با حضور رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور برگزار شد:
تقدير از خدمات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري به دانشگاهیان در عتبات عالیات

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ۱۳:۰۹:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از عوامل و دست اندرکاران برگزاری مراسمات ویژه کاروان های دانشگاهیان قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی، روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از عوامل و دست اندرکاران برگزاری مراسمات ویژه کاروان های دانشگاهیان قدردانی و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در ابتدا با اشاره به اینکه خدمات و پذیرایی عوامل به زائران عتبات عالیات بسیار مقدس و قابل اهمیت است افزود: اینکه شما مسئولان مختلف در به تحقق رسیدن آرزوهای دانشجویان نقش دارید بسیار اجر بزرگ و توفیق عظیمیست که خداوند به شما عنایت کرده اند.

وی یادآور شد:خدمت به زائران حسینی خصوصا خدمت به دانشگاهیان و فرهیختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امر مهم است که باید گرامی داشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی تاکید کرد: شما برای برگزاری این امر خیر دست به دست هم داده اید و الحمدلله در هر یک از ثبت نام های دانشگاهیان بیشتر از دوره قبل متقاضی وجود دارد و در این دوره، بیش از۸۳درصد از زائران، زیارت اولی هستند.

او گفت: در این دوره ما توانستیم برای۴۲۵کاروان برنامه تدارک ببینیم که از این تعداد۶۰کاروان برای ایام تعطیلات عید نوروز اختصاص یافت که بیشتر عزیزان از اساتید دانشگاه ها می باشند.در ضمن در این ایام برخی از دانشگاه ها برنامه ضیافت اندیشه اساتید را درکربلای معلا برگزار می کنند چون در این ایام کلاس های درس تعطیل است.

گفتنی است؛در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، سید مسعود حسینیان؛ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، حسینی؛ مسئول دفتر حج و زیارت در عراق، مرتضی نصراللهی؛ مسئول عملیات عتبات عالیات جمهوری اسلامی در عراق و نیروهای تحت پوشش آنان توسط حجت الاسلام والمسلمین فقیهی قدردانی شد.

ارسال نظر