روحانی کاروان دانشگاهیان استان هرمزگان:
حضرت زهرا(س) الگویی شایسته برای همه...

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ۰۸:۵۶:۴۶

کاروان دانشگاهیان هرمزگان به مناسبت بزرگداشت و تبیین معارف حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در محل استقرار این زائران در نجف اشرف جلسه هم اندیشی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،کاروان دانشگاهیان هرمزگان به مناسبت بزرگداشت و تبیین معارف حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در محل استقرار این زائران در نجف اشرف جلسه هم اندیشی برگزار کرد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده؛ روحانی کاروان دانشگاهیان استان هرمزگان با اشاره به فضیلت های حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک الگوی کامل در ابعاد مختلف سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی و خانوادگی برای جامعه امروز ماست وآن بانوی بزرگ اسلام الگوی یک زن در عرصه عفاف و حجاب است. زن مسلمان می‌تواند با حفظ حریم عفاف در عرصه های سیاسی و اجتماعی نقش آفرین باشد .

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: دفاع فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از حریم ولایت، حضوردر پشت جبهه‌ احد وخندق،حضور فعال سیاسی در بصیرت افزایی و روشنگری دادن به جامعه که در خطبه آن حضرت در مسجد مدینه متجلی و هویداست،همه اینها برای جامعه امروز ما می تواند الگوی عینی باشد.

وی افزود:در دنیایی که زن در غرب به عنوان ابزار و یک کالا در عرصه تبلیغاتی تامین هواهای نفسانی مردان تبدیل شده، جامعه زنان نیازمند به الگویی چون فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است تا به عنوان یک زن کامل مورد توجه جامعه بشری قرار گیرد و معرفی گردد.

روحانی کاروان دانشگاهیان استان هرمزگان گفت: از نگاه ما مسلمانان فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگوی کاملی برای زنان و مردان است و امامان معصوم (علیهم السلام) نیز بیان کرده اند که این بانو برایشان اسوه حسنه است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه خواهرانی که نامشان مزین به اسما و لقب های حضرت زهرا (سلام الله علیها) بود به رسم یادبود هدایایی از جمله چادرهای فاطمی اهدا گردید.

ارسال نظر