اطلاعیه مهم خراسان رضوی در رابطه با اعزام دانشگاهیان استان در ماه های فروردین و اردیبهشت ۹۷

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۴:۲۳:۱۳

با توجه به تعطیلی دانشگاه فردوسی تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۷، زائرین محترم خراسان رضوی حتما به نکاتی که در ادامه خواهد آمد توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی،با توجه به تعطیلی دانشگاه فردوسی تا 14 فروردین ماه 1397، اگر زائرین محترم (اصلی و ذخیره) هنوز برخی مدارک خود را تحویل نداده اند و یا کسری مدارک دارند (به خصوص گذرنامه)، حتما تا پایان وقت اداری چهارشنبه 23 اسفند به دفتر ستاد تحویل نمایند.

لازم به ذکر است که پست دانشگاه نیز تا 14 فروردین 97 تعطیل می باشد، لذا از پست نمودن مدارک خود جدا خودداری فرمایید.

افرادی که کاروان آن ها مشخص شده است در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانند با مدیر کاروان تماس بگیرند و سوالات خود را از این بزرگواران جویا شوند. شماره مدیر و روحانی کاروان ها را می توانید از پورتال خود در سایت لبیک دریافت نمایید.

توصیه ما این است که حتما پیگیر اطلاعیه های اخبار و اطلاعیه های همین سایت زائر در طول ایام نوروز باشید. اطلاعیه های این سایت پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. اگر سوالی داشتید که پاسخ آن در سایت زائر وجود نداشت، می توانید سوالات خود را به سامانه پیامکی 30007650008040 ارسال نمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

مجددا به دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند و فرم تعهد خود را به دفتر ستاد تحویل داده اند تا برای آن ها مجوز خروج از کشور صادر شود اعلام می شود که فورا طبق دستورالعمل قبلی که در اطلاعیه شماره 6 سایت زائر به نشانی zaer.um.ac.ir آمده اقدام نمایند. در صورت عدم پیگیری برای صدور مجوز خروج از کشور، عواقب احتمالی آن بر عهده دانشجویان خواهد بود.

ارسال نظر