مسؤل بعثه مقام معظم رهبری در عراق عنوان کرد:
سفر زیارتی کربلا ، دانشجویان را متحول می کند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ ۰۸:۴۰:۴۱

در همایش احلی من العسل ، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ، كشتي نوح(ع) را براي نجات افراد از غرق شدن در آب و كشتي امام حسين (ع) را براي نجات انسانيت از غرق شدن در درياي مواج انحراف و آشفتگي درون دانست و آن را بزرگترين كشتي براي نجات بشريت برشمرد و افزود : سفرزيارتي كربلا ، دانشجويان را متحول مي كند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی ، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني؛مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق، سفر زيارتي كربلا را براي دانشجويان تحول آفرين خواند و گفت : هركس كه با نور ولايت مسير حق را پيدا كرد و در كشتي امام حسين (علیه السلام) وارد شد، بدون شك به ساحل نجات خواهد رسيد.

وي يكي از كنيه هاي امام حسين (علیه السلام) را اباعبدلله عنوان كرد و گفت : زماني به آن حضرت اباعبدالله خطاب مي شد كه فرزندي به نام عبدالله نداشت و اين كنيه اشاره به آن دارد كه امام حسين(ع) پدر و معلم عبوديت و بندگي است .

مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به بحران اخلاق گفت : در دنياي امروز مكتب فكري و اعتقادي امام حسين (علیه السلام) تنها مكتب نجات بخش بشريت است .

وي فضاي مجازي را بستري بزرگ براي نبرد حق و باطل خواند و اظهار داشت : فضاي مجازي مانند بسياري از چيزهاي ديگر قابليت استفاده مثبت و منفي دارد و بايد ديد كه افراد چگونه از آن استفاده مي كنند.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني از دانشگاهيان به عنوان يك قشر فرهيخته ياد كرد و از آنان خواست فرهنگ امام حسين (علیه السلام) را به دانشگاه‌ها انتقال دهند.

وي زيارت را يكي از بهترين برنامه هاي فرهنگي براي دانشجويان خواند و اظهار داشت : سفر زيارتي كربلا دانشجويان را متحول مي كند.

ارسال نظر