در میهمانی رسمی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف صورت گرفت :
تبریک بزرگان عشیره ها و مقامات حکومتی نجف به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۰:۴۸:۰۲

جمعی از دیپلمات های کنسولگری ها ، بزرگان عشیره ها ، مقامات حکومتی ، سران احزاب و فرماندهان ارشد نظامی و لشکری ، در مراسم میهمانی رسمی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف ، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند .

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،جمعی از دیپلمات های کنسولگری ها ، بزرگان عشیره ها ، مقامات حکومتی ، سران احزاب و فرماندهان ارشد نظامی و لشکری ، در مراسم میهمانی رسمی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف ، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند .

با دعوت رسمی مکارم؛ سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف ، در بیست و سوم بهمن ماه مصادف با دوازدهم فوریه میلادی ، مراسم میهمانی رسمی و جشن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف با حضور میهمانان عالی رتبه عراقی و ایرانی از جمله ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی؛ نماینده مقام معظم رهبری در نجف، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف ، نصر الهی؛ مدیر عملیات شمسا در عراق، غلامی؛ مدیر شمسا در نجف و صاحبی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نجف برگزار شد .

بنابراین گزارش، این مراسم با تلاوت کلام ا... مجید و پخش سرودهای ملی جمهوری اسلامی ایران و عراق آغاز و پس از اجرای حماسی اللامی؛ مجری حماسی عراقی ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی؛ نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف به ایراد سخنرانی پرداخت .

وی پس از حمد و ثنای خداوند ، به همه برادران و خواهران عراقی و ایرانی حاضر در جلسه خیر مقدم گفت و افزود : سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر امام زمان ( عج ) ، به مرجعیت محترم تشیع و به مسلمانان و آزادی خواهان دنیا تبریک عرض می کنم . آن چه در مورد انقلاب اسلامی ایران مسلم است، این انقلاب یک اتفاق و تغییر محلی نبود و دنیا پس از این انقلاب تغییرات بسیاری را تجربه کرد .

وی که سخنرانی خود را به زبان عربی بیان می کرد ، افزود : این نور خدایی همچنان تشعشعات مبارک خود را به دنیا تابانده و با رهبری مرجعیت به مسیر خود ادامه می دهد .

نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف ، وحدت و همدلی بین دو ملت ایران و عراق نشانه مبارکی دانست و بر همکاری های دو جانبه بین دو ملت محب اهل بیت ( ع ) بر پایه این محبت تاکید کرد .

در ادامه، استاندارنجف ضمن بیان سخنانی ، مناسبت های پر افتخار ملت ایران را به حاضرین و به ویژه به سر کنسول ایران در نجف اشرف تبریک گفت .

ارسال نظر