گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ۱۹:۱۹:۱۳

همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران،مراسم جشن با شکوهی در سالن همایش های بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران،مراسم  جشن با شکوهی با حضور آیت الله قزوینی از علمای کربلا، روحانیون ،مدیران کاروان ها، اعضای بعثه مقام معظم رهبری،سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران،نماینده حج و زیارت و ستاد عملیات شمسا در عراق و نماینده ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان کشور، در سالن همایش های بعثه مقام معظم رهبری درکربلای معلی برگزار گردید.

این مراسم با آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.در ادامه،رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان به اجرای شعر حماسی بمناسبت ایام الله 22 بهمن پرداخت که مورد تحسین و تشویق کلیه حاضرین قرار گرفت.سپس، حیدرزاده؛ مداح بعثه مقام معظم رهبری اشعاری را به مناسبت این ایام قرائت کرد.

آیت الله قزوینی از علمای کربلا میهمان ویژه این مراسم، با ذکر خاطره ای از 14 سال قبل از انقلاب در سال 43 و استقبال ایشان از امام خمینی(ره) در بدو ورودشان به کربلا و بعد از آن اقامت 14 ساله امام در نجف اشرف و اتفاقاتی که تا پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت،گفت: بعد ازگذشت 40 سال از انقلاب و حوادث تلخ و شیرین آن،جمهوری اسلامی ایران در یک طرف،آمریکا ،اسرائیل،عربستان سعودی و کشورهای ضد اسلام در طرف مقابل،هر روز تهدید می کنند و در تلاش هستند که از نظر اقتصادی ایران را ضعیف کنند و بدنبال ساقط کردن نظام هستند، ولی خب الحمدلله شاهد هستیم که نمی توانند.ما مسلمانان در عراق و سایر کشورها،چه شیعه و چه اهل سنت، از عزت جمهوری اسلامی ایران، عزت می گیرند و اگر ایران ضعیف شود،آنها هم ضعیف می شوند.

آیت الله قزوینی گفت:باید برای ظهور حضرت ولی عصر(عج)دعا کنیم ونباید از برخی مشکلات اقتصادی،سیاسی و اجتماعی غافل شویم و ملت را فراموش نکنیم.اگر بخواهیم که این انقلاب ادامه پیدا کند،باید طبق قرآن وفرمایشات معصومین(ع)،همه اقشار مردم را دعوت به تقوا کنیم که پیروزی با متقین است انشاءلله. امیدواریم که این انقلاب به ظهور حجت بن الحسن(عج) متصل گردد.

ارسال نظر