جزئیات دور جدید مسابقه "چراغ راه هدایت" اعلام شد/ جوایز ویژه به زائرین عتبات دانشگاهیان تعلق می گیرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ۱۳:۵۷:۵۳

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات،با موضوعات "پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات" در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان همراه با جوایز ارزنده ای برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای پنجمین دوره متوالی،اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات "چراغ راه هدایت " ویژه هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان نموده است.

مسابقه چراغ راه هدایت، در 5 فصل اصلی طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در مسابقات فرهنگی و هنری آن شرکت کنند.

بخش های مختلف این مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نویسی(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته و خاطره وعکاسی که با موضوع پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات برگزار می شود.

بخش اول مسابقه کتابخوانی حین سفر و از کتب موجود در لابی هتل ها برگزار خواهد شد و زائرین می توانند پاسخ سوال ها را از طریق شماره تلگرامی ارسال کنند.بخش دوممسابقه کتابخوانی "چراغ راه هدایت" نیز به صورت اینترنتی از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" در سامانه جامع عتبات برگزار خواهد شد.

زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین حرفه ای و یا موبایل در قالب تصاویر از حرمین شریفین، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی و سلفی در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه سال 1397 می باشد و زائرین می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به صورت تلگرامی به شماره 093500025425،ایمیل atabat@labbayk.ir و یا از طریق پست به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،بن بست امین، پلاک 4 برای ستاد ارسال نمایند.

گفتنی است؛برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال،نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم ،پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  زهرا دبیری طراقی :

با سلام سلام میخواهم در مسابقه چراغ راه هدایت شرکت کنم سیستم خطا میدهد.امکان داره بخاطر این باشه که در سفرنامه نویسی شرکت کرده ام؟آیا میتوان در چندبخش در مسابقه شرکت کرد؟

  لبیک : باسلام محدودیتی در شرکت در مسابقه نخواهید داشت/بله می توانید در بخش های مختلف ادبی و هنری شرکت کنید
  مائده فرقانی جهرمی :

سلام منظور از مشخصات کامل دقیقا چیه؟

  لبیک : باسلام نام و نام خانوادگی.استان تحصیل.شماره تماس
  مريم اخلاقي نسب :

با سلام و صلوات ان شاءالله قرار است در تاريخ 28 اسفند 96 به سفر عتبات دانشگاهيان اعزام شويم؛ در نظر دارم در مسابقات فرهنگي-هنري اين سفر شركت كنم. از اينكه برنامه هاي فرهنگي تدارك مي بينيد و در جهت اعتلاي فرهنگ اسلامي-ايراني تلاش مي كنيد؛ سپاسگزارم. در پناه خداوند بزرگ و زير سايه ائمه اطهار سلام الله عليها و تحت توجهات امام عصر(عج) پيروز و سرافراز باشيد.

  amin :

سلام ، نتیجه مسابقه *مجله زمزم شماره ۳۲* مشخص نشد ؟

  لبیک : باسلام نتایج اعلام شد و برندگان هم مشخص شدند
  حسین زاده :

با سلام .در زمان ثبت نم در سایت اعلام شد پس از مشرف شدن به عتبات اردوهایی برای سفر به قم در نظر گرفته شده..بنده 19بهمن اعزام شدم اما همچنان خبری از سفر به قم نیست...

  لبیک : باسلام مدیر کاروان باید درخواست خود را برای برگزاری این اردو به دفتر ستاد در استان بدهند تا در نوبت اعزام این اردو قرار بگیرید
  محمدرضا زهرائی پور :

السلام علیک یابن فاطمه الزهرا با سلام محضر آقا و مولایم حضرت حجت ابن الحسن (عج) دلتنگ زیارت شده ام ... بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد دیگر فرصتی ندارم تا به پابوس رسم. من نمی دانم؛ بچه ای گشته ام که از دامان عزیزش به دور است. گریه و بی تابی هر روزه، شده کارم. بازهم دوای دردم باش ... درد فراق و دوری ...