مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف:
حضور دانشگاهیان در عتبات روحبخش است/ علاقمند به ارائه خدمات بیشتر به دانشگاهیان هستیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۰۸:۵۷:۵۳

حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت:ما در بعثه رهبری علاقمند به ارائه خدمات بیشتر به دانشگاهیان هستیم به خاطر اینکه این مسیر تحول جامعه است و از مسیر اهل بیت(ع) می گذرد و مورد توجه آقا امیرالمومنین(ع) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک از کربلای معلی،همزمان با آغاز هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان روز گذشته، رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق به همراه نمایندگان و عوامل هتل های دانشگاهیان در شهرهای کربلا و نجف با مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) که فرمودند :«جوانان را دریابید» گفت:حضور شما حضوری روحبخش است و بنده هر وقت جمع شما و دانشگاهیان را می بینم خوشحال می شوم. الحمدلله مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، بسیار مجموعه توانا، قوی، دارای فکر و اندیشه و برنامه است و از افتخارات حضور بنده در نجف اشرف این است که در خدمت مجموعه دانشگاهی هستم که توفیق اعزام نسل تحصیل کرده و جوان کشور را بر عهده دارد که الحمدلله بسیار خوب هم انجام می شود و ما در بعثه رهبری علاقمند به ارائه خدمات بیشتر به دانشگاهیان هستیم به خاطر اینکه این مسیر تحول جامعه است و از مسیر اهل بیت(ع) می گذرد و مورد توجه آقا امیرالمومنین(ع) است.

وی افزود: از ویژگی های این سفر معنوی این است که در برنامه های فرهنگی که برگزار می شود، بخشی را خدمتگزاران در بعثه مقام معظم رهبری ،سازمان حج و زیارت ،شرکت شمسا و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به زائرین انجام می دهند و بقیه را اولیای الهی و حضرت امیرالمومنین علی(ع) انجام می دهند و خداوند متعال مسیر را از طریق اهل بیت (علیهم السلام) گذاشته است و حضرت رسول اکرم (ص) می فرمایند : انا مدینه علم و علی بابها.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در ادامه گفت: شما عزیزان هستید که زمینه را فراهم می کنید و الحمدلله موفق عمل کرده اید و موفق‌تر هم خواهید شد و ما هم کمک حال شما هستیم .مجموعه شما با شخصیت های خوب فرهنگی همراه است که تاثیر آن را در برخورد با زائرین به وضوح می توان دید.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف از دیگر ویژگی‌های کار فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان را اهدای کتاب های چهار فصل عاشقی، هشت بهشت، فرزانگان حرم و مفاتیح ، دانشجویی دانست و اهدای کتاب با موضوعات سبک زندگی علوی و فاطمی را برای زوج های جوان پیشنهاد نمود.

در ادامه رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کشور عراق، ضمن تشریح روند برنامه ها و فعالیت های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در هجدهمین دوره اعزام و معرفی نمایندگان ، عوامل و مدیران ثابت هتل های محل استقرار دانشگاهیان ،توضیحاتی را در مورد تعداد دانشجویان ثبت نام کننده و پذیرفته شده در قرعه کشی این دوره ،نحوه ارائه وام بانکی برای تسهیلات هزینه سفر دانشگاهیان ارائه نمود.

همدانی همچنین از تلاش‌های بعثه مقام معظم رهبری قدردانی نمود و تاکید کرد:اگر استقبال خوبی از برنامه‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام می شود فقط نتیجه کار ما نیست بلکه نتیجه کار همه عوامل و خدمتگزاران در بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت ،شرکت شمسا و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است و ما همه با هم باعث تداوم و موفقیت این کار بزرگ فرهنگی هستیم.

ارسال نظر