نمایندگان ستاد و عوامل ایرانی در هتل های زائرین دانشگاهی مستقر شدند

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ۱۳:۴۰:۳۵

روز گذشته،نمایندگان ستاد،مدیران وخادمین ایرانی هتل های زائرین دانشگاهی در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان وارد نجف اشرف شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،روز گذشته،نمایندگان ستاد،مدیران وخادمین ایرانی هتل های زائرین دانشگاهی در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان وارد نجف اشرف شدند.

بنابراین گزارش،عوامل ثابت هتل های محل استقرار زایرین دانشگاهی در شهرهای مقدس کربلا، نجف وکاظمین پس از ورود به نجف اشرف،در جلسه هماهنگی بین نمایندگان و عوامل در هتل مدینه العطاء حاضر شدند.

در این جلسه رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان در عراق، ضمن عرض خوشامدگویی به حضار، با معرفی عوامل اجرایی و فرهنگی،مدیران ثابت هتلها،مداحان و خبرنگاران، به تشریح برنامه ها و تفویض وظایف هریک پرداخته و برای یکایک این عزیزان آرزوی موفقیت وتوفیق در این خدمتگزاری را نمود.

در پایان، کلیه عوامل دسته جمعی به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین علی(ع) مشرف شده و با قرائت زیارت نامه و ذکر توسل به محضر مولای متقیان،بابت خدمت رسانی به زائرین دانشگاهی عتبه مقدسه با مولای خویش عهد وپیمان بستند و توفیق خالصانه خادمی زائرین را از خداوند متعال طلب کردند.

گفتنی ست که نمایندگان وعوامل اعزامی به عتبات در هر دوره از میان بهترین مدیران وخدمتگزاران و با حساسیت توسط مسئولین ستاد انتخاب واعزام می گردند.

قابل ذکر است، نمایندگان ستاد و عوامل ایرانی در هتل های محل استقرار دانشگاهیان در شهرهای مقدس نجف، کربلا و کاظمین حاضر شده و آماده استقبال از اولین گروه اعزامی دانشگاهیان هستند.

ارسال نظر