برنده سفر رایگان عتبات، ویژه طرح دعوت دوره هجدهم مشخص شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ۱۲:۱۸:۲۰

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها) قرعه کشی طرح دعوت صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، بیژن لطفی؛ مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها) قرعه کشی طرح دعوت صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد.

لطفی گفت:در این طرح برای ثبت نام کنندگان در عتبات دانشگاهیان لینکی ارسال میشد که با ارسال آن به دانشگاهیان دیگر و ثبت نام افراد از لینک فوق،شخص دعوت کننده امتیاز دریافت می کرد.

وی افزود:این طرح برای دومین سال متوالی در زمان ثبت نام عتبات دانشگاهیان انجام شد و 8418 نفر به واسطه این طرح و با دعوت از جانب ثبت نام کنندگان، برای عتبات ثبت نام کردند.

وی افزود:در این دوره تصمیم بر آن شد، هر دانشگاهی که حتی یک نفر را دعوت به ثبت نام در عتبات دانشگاهیان کرده باشد در قرعه کشی شرکت داده شود.بالاترین امتیاز این دوره هم به آقای علی توکلی از استان فارس تعلق گرفت که 94 نفر از دانشجویان را دعوت به ثبت نام کرده بود و به رسم یادبود هدیه ای هم به ایشان تعلق خواهد گرفت.

لطفی گفت: برای قرعه کشی، به همه شرکت کنندگان در طرح، یک کد اختصاصی داده شد و به قید قرعه اعدادی به صورت مجزا کنار هم قرار گرفته و کد پنج رقمی 15381 متعلق به شماره 7500...0930 برنده طرح دعوت در این دوره شد.

خانم فرناز احمدی؛دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، برنده طرح دعوت ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان است که در این دوره به صورت رایگان به عتبات عالیات اعزام خواهد شد.

ارسال نظر