هتل‌هاي دانشگاهیان در عتبات عاليات توسط مسئولین ستاد بازدید شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ۱۱:۰۲:۱۸

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه نمایندگان ستاد، از هتل‌هاي محل اقامت دانشگاهیان در هجدهمین دوره در شهرهاي كربلا ، نجف و کاظمین بازدید و وضعیت خدمت رسانی هتل ها را بررسی کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه نمایندگان ستاد، از هتل‌هاي محل اقامت دانشگاهیان در هجدهمین دوره در شهرهاي كربلا ، نجف و کاظمین بازدید و وضعیت خدمت رسانی هتل ها را بررسی کردند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در برنامه سفرش به عراق،از هتل های زائرین زمینی و هوایی در نجف اشرف بازدید به عمل آورد و پس از بازدید از هتل های نجف و بررسی خدمات رفاهی آن، این شهر مقدس را به مقصد کربلای معلی ترک کرد.

وی در کربلای معلی ضمن حضور در هتل های در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان و انجام مذاکرات برای ارتقا خدمات رفاهی با مسئولین عراقی مجری عتبات دانشگاهیان ،از چند مجموعه برای راه اندازی سفرهای ارزان قیمت نیز بازدید نمود.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی،از هتل ها و اماکن تاریخی-مذهبی شهر کاظمین بازدید و مقرر شد طرح افزایش مدت زمان اقامت زائران دانشگاهی كشورمان در كاظمين و همچنین بازدید از مسجد تاریخی براثا، به مسئولین عتبات پیشنهاد و مورد بررسی قرار بگیرد.

گفتنی است؛اين هتل‌ها براساس امکانات موجود در عراق، از بهترین هتل های موجود انتخاب شده و در درجه الف عراق رده بندي شده اند.

در هر دوره سازمان حج و زيارت و شركت شمسا كه مجري سفرهاي زيارتي ايرانيان به كشور عراق هستند، تلاش می کنند تا بهترین امکانات را به دانشگاهیان اختصاص دهند.

هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اول بهمن ماه سال جاری آغاز می گردد.

ارسال نظر