معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
بسته فرهنگی بین زائرین عتبات دانشگاهیان توزیع می شود/تشریح برنامه های فرهنگی طول سفر

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ ۱۱:۲۴:۲۵

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اولین بسته فرهنگی، ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در حال چاپ، آماده سازی و توزیع بین کاروانهای دانشگاهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی؛معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اولین بسته فرهنگی، ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در حال چاپ، آماده سازی و توزیع بین کاروانهای دانشگاهی است.

حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی گفت:بسته های فرهنگی به زودی به دفاتر ستاد در سراسر کشور ارسال می شود و در همایش های استانی یا کلاس های کاروانی تقدیم زائرین گرامی خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:از محتوای این بسته آموزشی سوالاتی طراحی شده و مسابقه کتابخوانی آن نیز در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی ادامه داد:برنامه های فرهنگی متنوعی برای زائرین دانشگاهی در نظر گرفته ایم که اهدای این بسته، اولین برنامه فرهنگی پیش از سفر است.

وی بیان کرد:از همه ظرفیت های موجود فرهنگی ستاد استفاده خواهیم کرد تا این دوره نیز همانند دوره های قبل باشکوه و شایسته کاروان های دانشگاهی کشور برگزار شود.

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیانبا اشاره به اين‌كه برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در طول سفر براي زائرین دانشگاهی تدارك ديده شده است، افزود: كاروان‌هاي دانشگاهی علاوه بر برنامه های زیارتی، در برنامه های روایتگری و همايش‌ها هم حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادیگفت: برنامه نجف‌شناسي در مقام صافي صفا، بازديد از بيت امام خميني(ره)، زيارت مرقد علامه اميني و بازديد از كتابخانه آن عالم بزرگوار، برگزاري زیارت نیابتی و برنامه سلام اول از برنامه های نجف اشرف است.

وی ادامه داد: برگزاري همايش احلي من العسل، برنامه روايتگري در جوار مرقد جناب حر و برگزاري مراسم سلام اول و وداع از جمله ديگر برنامه‌هاي فرهنگي ستاد در كربلاست كه اين برنامه ها با همكاري دفاتر بعثه مقام معظم رهبري در شهرهاي كربلا و نجف اجرا خواهد گردید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  عبادی :

سلام بنده به عنوان زائر اصلی انتخاب شده ام ولی چون ترم آخر کاردانی هستم و قصد دارم ترم بعد به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی ثبت نام کنم ، معافیت تحصیلی ام تا تاریخ سی ام بهمن ماه می باشد و اعزامم هفتم اسفند میباشد و برای گرفتن مجوز از سایت وظیفه عمومی ناجا با مشکل برخورد کرده ام این در حالی است که دانشگاه گواهی اشتغال به تحصیل بهم تا تاریخ سی ام دیماه داده است. نظر به اینکه فرم تعهد نامه را پر کرده ام آیا ستاد عتبات دانشجویی میتواند برایم یک ماه معافیت بگیرد .

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید/آقای شکوهی