ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد:
زائرین اصلی و ذخیره ثبت نام خود را نهایی کنند

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ ۱۳:۳۲:۳۳

به اطلاع دانشگاهیانی که در قرعه کشی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب شده اند می رساند،جهت نهایی کردن ثبت نام خود از روز شنبه ۹ لغایت ۱۳ دی ماه به  سامانه جامع عتبات دانشگاهیان،مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، به اطلاع دانشگاهیانی که در قرعه کشی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب شده اند می رساند،جهت نهایی کردن ثبت نام خود از روز شنبه 9 لغایت 13 دی ماه به آدرس www.labbayk.ir بخش سامانه جامع عتبات دانشگاهیان،مراجعه نمایند.

متقاضیان تشرف به عتبات عالیات لازم است در تاریخ ذکر شده با وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه به صفحه ثبت نامی خود در سایت لبیک وارد شده و ضمن تایید اطلاعات خود نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است، افرادی که در هنگام ثبت نام مجرد بوده اند و تقاضای اعزام به صورت متاهلی دارند و یا زائرینی که انتخاب شده اند و همراهشان امکان تشرف ندارد و می خواهند نوع اعزام را به مجردی تغییر دهند، می توانند با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرند تا در صورت امکان این تغییر برای آنها انجام گیرد.

گفتنی است،عدم نهایی کردن ثبت نام تا تاریخ قید شده به منزله انصراف از اعزام تلقی می شود و از افراد ذخیره جایگزین خواهند شد.

این نکته حائز اهمیت است که افراد بعد از نهایی کردن ثبت نام برای دریافت وام معرفی خواهند شد، بنابرین نهایی کردن ثبت نام شرط لازم برای بقیه مراحل است.

زائرین اصلی و ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام برای تحویل مدارک باید به دفاتر ستاد در استان محل تحصیل خود مراجعه نمایند و طبق زمانبندی قید شده در دفترچه راهنما مدارک خود را تحویل نمایند.

برای دریافت فایل پی دی اف آدرس و تلفن دفاتر ستاد در سراسر کشور کلیک کنید

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  زهرا :

سلام، بعد از واریز هزینه از کجا باید بفهمیم ثبت نام قطعی شده هست ؟؟

  لبیک : باسلام وقتی ثبت نام خود را نهایی کرده باشید می توانید پول واریز کنید
  فاطمه نادری :

سلام من به عنوان زائر ذخیره هستم .برای واریز هزینه باید چیکار کنم باید مثل زائر اصلی هزینه رو واریز کنم.تا ۲۵بهمن مهلت برای واریز هزینه دارم اما توی صفحه کاربری گزینه ی برای واریزی نیست چیکار کنم؟

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید
  توحید اسدی :

سلام.من دوره قبل قبول شده بودم و از وام هم استفاده کردم ولی قسط وام هنوز تموم نشده این دوره هم قبول شدم برای وام اقدام کردم بانک ملت میگه باید وام قبل رو تسویه حساب کنی بعد وام بهت بدیم این درسته؟

  لبیک : باسلام بله باید وام دوره قبلی را تسویه کنید
  دانشور :

سلام کجا باید نگاه کنم ک جز زایر ذخیره هستم یا نه

  لبیک : باسلام از سایت لبیک بخش اعلام نتایج وارد شوید
  مودت پور :

باسلام من زایرذخیره ام وهنوز گذرنامه ندارم باید چیکار کنم مهلت بیشتری برای تحویل مدارک هست یانه؟

  لبیک : باسلام برای تهیه گذرنامه اقدام کنید و یک ماه قبل از اعزام مدارک را تحویل دهید
  پریسا نادری :

با سلام. امکان دریافت وام از بانک ملت برای دانشجو هست یا نیست؟ دانشگاه ما وام های این ترمو پرداخت کرده و این یعنی مهلت ثبت نام تمام شده. من اگر مراجعه کنم قبول میکنن؟ ممنون

  لبیک : باسلام در سایت صندوق رفاه برای وام عتبات ثبت نام کرده و مدارک را تحویل دهید
  علیرضا نخعی :

سلام ثبت نامه نهایی همون بود که باید عکس می فرستادم؟؟؟ میخوام وارد سامانه بشم نمی تونم

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  علی :

سلام من برای گذرنامه اقدام کردم این عکسی که شما در سایت خواستید جهت ویزاست؟ یعنی خودتون میگیرد؟

  لبیک : باسلام عکس جهت تهیه آلبوم کاروانی است/در مدارک تان عکس را برای تهیه ویزا تحویل دهید
  زهرا :

سلام من زائر اصلی هستم اما نمیتونم برم خواستم ببینم جای خودم میتونه دوستم ک ثبت نام کرده ولی اسمش در نیومده بره یا خیر؟

  لبیک : باسلام خیر چون زائر ذخیره انتخاب شده و اگر شما اعزام نشوید از آنها جایگزین می شود
  آرش :

با سلام و خسته نباشید .. من جز زائران ذخیره هستم(از تهران) و میخواستم بدونم تا چه تاریخی معلوم میشه که اعزام میشم یا نه ؟

  لبیک : باسلام ذخیره ها در صورت انصراف نفرات اصلی اعزام می شوند در هر شکل شما اگر مراحل ثبت نام را کامل کنید و مدارک را زودتر تحویل دهید شانس بیشتری در اعزام خواهید داشت. در دوره های قبل تعداد زیادی از ذخیره ها اعزام شدند.
  محمدی :

سلام لینک دریافت دفترچه راهنما کجاست؟ بنده و خانواده ام به عنوان زائر اصلی مشخص شدیم اما تنها اطلاعات همسرم در سامانه ثبت نام نهایی درج شده بود و مشخصات فرزندم نبود.از اونجا که مهلت ثبت نام نهایی پایان می یافت و امکان ویرایش اطلاعات همراهان مقدور نبود، همان اطلاعات را ثبت کردم.لطفا راهنمایی کنید که چه طور فرزندم را هم ثبت نام کنم؟

  لبیک : باسلام با مشخصات خود وارد سامانه عتبات شوید دفترچه راهنما در آنجا قرار داده شده است/برای ویرایش اطلاعات هم باید با دفتر ستاد در محل تحصیل خود تماس بگیرید
  محدثه اسدالهی :

سلام . من دانجشو پیام نور کرج هستم باید از دانشگاه وام بگیرم یا بانک ملی ؟یا فرقی نداره کدومش باشه ؟؟؟؟

  لبیک : باسلام از صندوق رفاه باید وام بگیرید
  محدثه اسدالهی :

سلام _من بعنوان دانشجو ذخیره انتخاب شدم ؛ در فرم ثبت نام نهایی عکسمو آپلود کردم کنار اسمم در پروفتیلم عکسم درج شده اما در مراحل بعدی در قسمت بارگزاری عکس که میرم همش یا میگه حجمش زیاده یا میگه پسوند فایل اشتباه هست هردوشم اصلاح میکنم بازم قبول نمیکنه . الان‌عکسم آپلود شده قرار گرفته ینی یا خیر؟؟؟ سوال دیگرم‌ اینکه من شناسنامم اشکال داشته اقدام کردم برای اصلاح و تعویضش تا بتونم گذرنامه بگیرم ممکنه کمی طول بکشه تاریخ اعزامم هم ۴بهمن و ۱۰بهمن زدم .حالا باید چیکار کنم چونکه ذخیره ام ممکنه تاریخ اعزامم عقبتر بیفته؟ خیلی ممنون میشم جواب بدید .

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  زهراسیاحت اکرمی :

سلام ببخشیدمن جززائران ذخیره هستم میخواستم بدونم وام صندوق دانشگاه بگیرم بهترهست یابه بانک ملت مراجعه کنم.چون 1ترم دیگه کارشناسیم تموم میشه مشکلی نداره.بعدچطوربایدنهایی کنم ثبت نام رو

  لبیک : باسلام اگر دانشجوی وزارت علوم هستید باید به صندوق رفاه مراجعه کنید/به سامانه جامع عتبات مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنید
  م د :

سلام بنده دوره قبل یعنی شهریور 96 اعزام شدم و شهریور هم فارغ التحصیل شدم.این دوره مجدد ثبت نام کردم و به عنوان زائر ذخیره انتخاب شدم.باتوجه به اینکه فارغ التحصیل شدم و اشتغال به تحصیل ندارم آیا میتونم به این سفر برم؟

  لبیک : باسلام خیر اشتغال به تحصیل شرط لازم است
  علی :

با سلام درخواست وام دادم اگر نامه شما رو به دانشگاه ببرم صندوق رفاه وظیفه داره وام بده یا به بهانه نداشتن بودجه میتونه سر باز بزنه؟ اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید

  لبیک : باسلام طبق تفاهم نامه ستاد با صندوق رفاه به زائرین دانشگاهی وام تعلق خواهد گرفت
  طیبه :

سلام بنده ثبت نام نهایی و میزنم میگ حجم عکس بالاست.حجمش و کم کردم باز هم زده صبر کنین.باگوشی نمیشه ثبت نام کرد؟من مشهدم و میخام از مشهد عازم شم ان شالله چ باید کرد؟هزینه سفر من و همسرم و پسر ۱ساله و نیمه چقدر میشه ممنون از پاسخگویی شما

  لبیک : باسلام حدود هزینه از تهران 1 و 800 است
  زهرا :

سلام من اسم خودمو ب عنوان ذخیره زدم والان پبام اومده ک واسه گذرنامه اقدام کنم حالاباید ثبت نام نهایی روانجام بدم یابرم سراغ گذرنامه؟!

  لبیک : باسلام ثبت نام خود را نهایی کنید و مطابق دفترچه مدارک خود را کامل کنید
  اسماعیلی :

با سلام من بعنوان زائر اصلی انتخاب شدم اما چون دختر مجردم برای نهایی کردن ثبتنام مرددم. خطری برای دختر تنها نداره؟

  لبیک : باسلام خیر مشکلی نیست
  رضا :

سلام بعد از اتمام مراحل ثبت نام نهایی آیا چند روز بعدش مشخص میشه کدوم افراد بعنوان زائر اعزام میشن؟ و عملا از زائر اصلی یا ذخیره بودن به زائر بودن یا نبودن تغییر میکنیم؟

  لبیک : باسلام افراد اصلی قطعا اعزام می شوند ذخیره ها اگر مدارک را کامل و به موقع تحویل دهند به احتمال زیاد اعزام می شوند
  مهدی برزگری :

با سلام و خسته نباشید من و دوستم هر دو زایر اصلی انتخاب شده ایم. میخواستم بدونم چطوری میشه ما هم کاروانی شویم و باهم بیوفتیم.چون تاریخ اعزاممونم یکی هس. با تشکر

  لبیک : باسلام اگر دانشجوی یک استان هستید با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت موجودست
  مریم پیوند :

سلام من ذخیره رو زدم از کجا تکمیل کنم ثبت نان رو؟

  لبیک : باسلام اگر ظرفیت باشد به شما اطلاع رسانی می کنند
  منوچهرخوبی نژادیان :

سلام.هزینه من وخانمم وبچمون چقدر میشه

  لبیک : باسلام هزینه هوایی از تهران حدود یک میلیون و 800 برای هر نفر است .هزینه فرزند هم طبق سن طبقه بندی شده است
  زینب اسدپور :

سلام ببخشید من به انتخاب نشده ام از کجا باید بدونم به عنوان ذخیره انتخاب شدم یا خیر؟

  لبیک : باسلام کسانی که ذخیره باشند در سامانه جامع به آنها اعلام خواهد شد
  faezr :

سللم ببخشید من اسمم درنیومده ولی نوشته ایا پایلید به عنوان زایر ذخیره باشید بله رو زدم گفتن باهاتون تماس میگیریم اما اینجا نوشته ک زائران ذخیره و اصلی باید همه ثبت نام کنند.الان تکلیف چیه من باید چیکار کنم

  لبیک : باسلام اگر انصرافی باشد از کسانی که اعلام کرده اند که در تاریخ دیگری اعزام شوند فراخوان خواهد شد
  سعیده :

سلام ، تاریخ اعزام ب هیچ وجه تغییر نمیکنه؟؟ چون تا دو روز بعد اعزام امتحان ما ادامه داره????

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرید.شماره دفاتر در صفحه اصلی سایت لبیک قسمت لینک ها موجود است
  fatemeh :

سلام، چند نفر دانشجو برای هر کاروان ذخیره انتخاب شدند و ما چگونه مطلع شویم که جزوه زایر اصلی در آمدیم. در کاروان امکان حضور همراه با هزینه آزاد وجود دارد یانه؟ (مادر وپدر)

  لبیک : باسلام خیر امکان همراه بردن پدر و مادر نیست
  Setareh :

باسلام. من اسمم به عنوان زائر اصلی در اومده. بعد میخوام دوستم هم که دانشجو هستش رو به عنوان همراه با خودم ببرم. میخواستم بدونم آیا وام هم به ایشون تعلق میگیره؟

  لبیک : باسلام امکان بردن همراه وجود ندارد چون قرعه کشی انجام شده است
  حمیدرضا ابراهیمی نسب :

سلام . بنده بعنوان زائر اصلی انتخاب شده ام در تاریخ اولی که انتخاب کردم ایا امکان داره در تاریخ دوم اعزام شوم ؟

  لبیک : باسلام خیر
  نگار :

سلام.قرعه کشی طرح دعوت هم انجام شد؟

  لبیک : باسلام در هفته جاری انجام می شود
  حمیدرضا شاه محمدی :

از کجا بدونیم اسم ما دراومده یا نه؟؟؟

  لبیک : باسلام به لینک اعلام نتایج در سایت مراجعه کنید
  کریم :

سلام . من و دوستانم با هم ثبت نام کرده ایم ولی من به عنوان زائر اصلی و دوستانم به عنوان ذخیره انتخاب شده اند ، در صورتی که تاریخ های هر کداممان مشترک باشد ، امکان اعزام با یک کاروان وجود دارد ؟

  لبیک : باسلام اگر دانشجوی یک استان هستید تقاضای هم کاروانی شدن دهید