فردا آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان/ تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهها امکان ثبت نام دارند

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ ۱۰:۱۱:۲۶

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت : ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از فردا شنبه ۲۵ آذر ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.irآغاز می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام و المسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهارداشت: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از فردا شنبه 25 آذرماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.irآغاز می شود و تمامی دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاههای کشور می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان 5 گروه اساتید دانشگاه ها،دختران دانشجو، متاهلین،پسران مجرد و کارمندان دانشگاه ها می توانند ثبت نام کنند.

فقیهی اضافه کرد: اعزام های هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه 96 تا اردیبهشت ماه 97 صورت خواهد گرفت و کاروان ها به دو صورت زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات خواهند شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: این ستاد با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان وظیفه عمومی ناجا، مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول را اخذ خواهد کرد و تسهیلات مالی نیز برای این سفرها با همکاری بانک ملت و صندوق رفاه دانشگاهیان اعطا خواهد کرد.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  سمانه عسکری :

سلام بعداز ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات نیست؟ اطلاعات من درست ذخیره نشده

  لبیک : باسلام امکان ویرایش 25 آذر در سایت فعال می شود
  نام و نام خانوادگی سعیدشیری :

من دانشجوی ترم 4علمی کاربردی هستم ماخانواده6نفره هستیم دوست داریم هوایی درتعطیلات عید عازم کربلای معلی بشویم اما از زمان اعزام اطلاع نداریم دوست دارم جدول اعزام کاروان درسایت باشه یا برام ارسال بشه

  لبیک : باسلام بر اساس تاریخ هایی که در سایت نمایش داده می شود می توانید ثبت نام کنید