نشست مشترک شورای هماهنگی عتبات دانشگاهیان اصفهان و مسئول بعثه مقام معظم رهبری

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ ۰۹:۵۹:۴۶

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان روز سه شنبه مورخ۳۰آبان ،نشستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین فقیهی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان در دفتر نهاد علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان روز سه شنبه مورخ30آبان ،نشستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین فقیهی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان در دفتر نهاد علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
بنا بر این گزارش حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛ مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان با بیان این نکته که در اعزام های کاروانهای عتبات دانشجویی و با توجه به جوان بودن و پتانسیل بالای زائرین؛یکی از مهمترین وظایف روحانی کاروان را جهت دهی این ظرفیت در مسیر الهی عنوان کرده و در ادامه ابراز امیدواری کرد ارتباط مستمر و موثری فی مابین شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان با مجموعه بعثه مقام معظم رهبری شکل گیرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فقیهی با تشکر از برگزاری این جلسه،ضمن اعلام آمادگی جهت تعامل با دفتر نهاد رهبری بر توجه ویژه مسئولین بعثه بر قشر دانشجو و دانشگاهی اشاره کردند.
در پایان جلسه لوح تقدیری از سوی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهداء گردید.

ارسال نظر