عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور:
امیدوارم بتوانیم پیامدهای ارزشمند سفر حج را در جامعه دانشگاهی تسری دهیم

۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۲:۵۷:۴۷

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور:امیدوارم دستاوردهای معنوی که در زیارت مدینه منوره،مکه مکرمه و ایام تشریق کسب کرده ایم را بتوانیم حفظ نموده و در جامعه دانشگاهی تسری دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،دکتر محمد رضا دارایی،عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تهران و از حاجیان کاروان حج دانشگاهیان گفت: حج تمتع،قرار گرفتن در عرصه ای است که مدرک، تحصیلات و عناوین در آن هیچ نقشی ندارد و همه انسان ها با هر سطح از سواد، آگاهی و دانش در یک رده و لایه قرار می گیرند.

دکتر دارایی گفت:حج این فضا را برای زائر دانشگاهی تداعی می کند که مقام عبودیت و بندگی در وادی مدارک و مدارج دنیوی معنا نمی شود و این فرصت را سفر حج می تواند برای دانشگاهیان و فرهیختگان به ارمغان بیاورد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور در پاسخ به این سوال که آیا بعد از سفر حج می توانید روی اعتقاد دانشجوهایتان تاثیری بگذارید، گفت:ان شاءالله و این را باید از خداوند بخواهیم که این توفیق نصیبمان شود که حس و حال معنوی و دستاوردهایی که در زیارت مدینه منوره، مکه مکرمه و ایام تشریق با وقوف در عرفات،مشعر و منا کسب کرده ایم، را بتوانیم برای خودمان به عنوان ارمغان و پیامد ارزشمند نگاه داریم و آن را در جامعه دانشگاهی و مشخصا در بین دانشجویانمان تسری دهیم.

ارسال نظر