معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
معاینات پزشکی کاروان حج دانشگاهیان ۲۴ فروردین ماه انجام می شود

۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ۱۳:۳۳:۰۱

محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اختصاص یک کاروان به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران و البرز برای حج تمتع خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محسن مسلمی،معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با پیگیری های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و موافقت حجت الاسلام والمسلمین نواب؛ نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و مسئولان محترم سازمان حج و زیارت،یک کاروان حج تمتع به اساتید دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران و البرز اختصاص یافته است.

مسلمی گفت:فراخوان ثبت نام از اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه های استان تهران و البرز که دارای سند ودیعه حج تمتع تا تاریخ 1387/01/15بودند،از آبان ماه سال 1401 آغاز و فرآیند ثبت نام نهایی زائرین و تحویل مدارک، فروردین ماه سال جاری به انجام رسید.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ستاد همزمان با پیگیری مراحل اجرایی ثبت نام تا اعزام کاروان حج تمتع سال 1402 ،در حال برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی برای زائرین این کاروان است.انشاءالله اساتید بزرگوار در کنار زیارت بیت الله الحرام، انجام مناسک حج و زیارت حرم مطهر رسول الله(ص) و قبور ائمه مظلوم بقیع(ع)، در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و ارتقای معنوی فضای دانشگاهها نقش موثری ایفا خواهند کرد.

وی ادامه داد: معاينات پزشكي کاروان حج اساتید دانشگاه های تهران و البرز روز پنج شنبه 24 فروردین ماه در دفتر مرکزی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام خواهد گرفت.

مسلمی در خصوص سفرهای عمره هم گفت:با توجه به سفر هیات سعودی به ایران برای بازگشایی کنسولگری عربستان،ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مجدد سفرهای عمره خواهیم بود و امیدواریم توفیق خدمت به زائرین دانشگاهی در مدینه منوره و مکه مکرمه را داشته باشیم.

گفتنی است،آخرین اخبار و اطلاعیه ها در خصوص کاروان حج،عمره و عتبات دانشگاهیان از سایت لبیک به اطلاع دانشگاهیان محترم خواهد رسید.

ارسال نظر