جلسات آموزشی مناسک حج دانشگاهیان در مکه مکرمه ادامه دارد+تصاویر

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۰:۰۷:۴۴

جلسات آموزشی مناسک حج ویژه کاروان دانشگاهیان که پیش از سفر آغاز شده بود در طول سفر نیز ادامه پیدا کرده و یکی از برنامه های ثابت و روزانه در مدینه منوره و مکه مکرمه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،جلسات آموزشی مناسک حج ویژه کاروان دانشگاهیان که پیش از سفر آغاز شده بود در طول سفر نیز ادامه پیدا کرده و یکی از برنامه های ثابت و روزانه در مدینه منوره و مکه مکرمه است.

با نزدیک شدن به ایام تشریق و عزیمت حجاج به مشاعر مقدس جهت انجام اعمال حج،آخرین جلسه آموزشی مناسک در هتل محل استقرار دانشگاهیان در مکه مکرمه برگزار شد.در این جلسه، حجاج با مناسک حج تمتع که توسط حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،روحانی این کاروان مطرح  شد، آشنا و در پایان جلسه سوالات خود را پیرامون آن مطرح نمودند.

گفتنی است کاروان حج دانشگاهیان پنج شنبه نهم تیرماه وارد مکه مکرمه شدند و پس از انجام اعمال عمره تمتع و اقامت در این شهر مقدس به طواف های مستحبی،ذکر،تلاوت قرآن کریم و مناجات خوانی به صورت دسته جمعی در مسجد الحرام پرداختند.

لازم به ذکر است حاجیان پنج شنبه 16 تیرماه جهت انجام اعمال حج، مکه معظمه را به سمت مشاعر مقدس در عرفات،منا،مشعر و جمرات ترک می کنند.

ارسال نظر