اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان اعزام های زمینی بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۴:۰۷:۵۸

در این دوره اعزام زائران زمینی به دلیل مسدود بودن مرزها صورت نگرفت و در صورتی که روادید سفرهای زمینی به عراق لغو و مرزها بازگشایی شوند، زائران اصلی دوره بیست و دوم اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از سوم اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا هفتم فروردین ماه سال جاری ادامه یافت و در این مدت 4 هزار نفر از دانشگاهیان کشور در قالب کاروان های هوایی به عتبات عالیات اعزام شدند.

در این دوره اعزام زائران زمینی به دلیل مسدود بودن مرزها صورت نگرفت و در صورتی که روادید سفرهای زمینی به عراق لغو و مرزها بازگشایی شوند، زائران اصلی دوره بیست و دوم در دوره بعدی به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

گفتنی است با صدور خبرهایی مبنی بر بازگشایی مرز مهران سوالاتی برای پذیرفته شدگان اعزام زمینی ایجاد شده بود که به این ترتیب اعلام می گردد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیست و دومین دوره به پایان رسیده است و هیچ کاروان دانشگاهی در ماه مبارک رمضان به عراق اعزام نخواهد شد .

لازم به ذکر است،اطلاع رسانی در خصوص بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان بعد از ماه مبارک رمضان به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

ارسال نظر