هشدار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره پیامک‌های جعلی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۲:۱۰:۳۲

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره کلاهبرداری به شیوه ارسال پیامک‌های جعلی با عنوان لینک واریز هزینه، برنده شدن کمک هزینه عتبات و ... هشدار داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نسبت به دریافت پیامک و یا تماس مبنی بر واریز هزینه سفر و یا برنده شدن کمک هزینه سفر عتبات به زائران دانشگاهی هشدار داد: «هر پیام دریافتی از شماره شخصی به غیر از شماره پیامک ستاد جعلی و به قصد سرقت اطلاعات حساب شماست.»

بر اساس این گزارش،از کلیه زائران درخواست می شود که فریب اینگونه کلاهبرداری ها را نخورند و ضمن بی توجهی به محتوای این نوع از پیامک ها،از کلیک کردن روی آدرس های ارسالی و یا دراختیار قرار دادن اطلاعات حساب بانکی خود جدا خودداری کنید.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با شماره پیامکی 30004664  و 30000425صرفا به زائران دانشگاهی اطلاع رسانی می نماید و به هیچ عنوان از شماره تلفن های شخصی و یا شماره پیامکی دیگری استفاده نمی کند.

به عموم زائران دانشگاهی توصیه می کنیم در صورت مواجه با اینگونه پیامک های جعلی،با شماره تلفن های 53-02166950747 تماس و جهت رسیدگی سریع به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اطلاع دهند.

ارسال نظر