شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان تشریح شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۰:۰۷:۰۷

محسن مسلمی؛معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان زمان تحویل مدارک و شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محسن مسلمی؛ معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پس از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از 14 لغایت 23 بهمن ماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی ده روزه، 63118 نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن بیست و سوم بهمن ماه انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائران اصلی و ذخیره در بازه زمانی که متعاقبا از سایت لبیک اطلاع رسانی خواهد شد، ثبت نام خود را در سایت لبیک نهایی و مدارک را در موعد مقرر تحویل دهند.

وی ادامه داد:پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره باید در اولین فرصت نسبت به اخذ گذرنامه برای خود و همراهان اقدام کنند چون قطعیت اعزام منوط به ارائه گذرنامه معتبر می باشد.

مسلمی در خصوص نحوه اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان نیز گفت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می شود در تاریخ های دیگر اعزام شوند.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائرین ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام و ارائه مدارک می توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام اقدام کنند و وام به این دسته از زائرین نیز تعلق می گیرد.

وی تاکید کرد:سهمیه اعلام شده در قرعه کشی منحصرا متعلق به شخص دانشگاهی بوده و قابل انتقال به غیر نمی باشد.

ارسال نظر