رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان/بیش از ۶۳۰۰۰ دانشگاهی متقاضی تشرف به عتبات

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۴:۳۱:۴۷

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، امروز به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تبریک خجسته میلاد با سعادت جوادالائمه(ع) و با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از14 بهمن آغاز و تا صبح روز شنبه 23 بهمن ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت 63118 نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور افزود:قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، امروز به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان این دوره به دانشجویان متاهل،دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند،می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است.همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت :اعزام دانشگاهیان در بیست و دومین دوره به عتبات عالیات ازاوایل اسفند مصادف باایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید. امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه های شریف در جوار حرم اهل بیت(علیهم السلام) بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای اعزام دانشگاهیان در این دوره،120 کاروان پیش بینی شده است که80کاروان آن به صورت هوایی و۴۰ کاروان به صورت زمینی اعزام می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور تاکید کرد:در اعزام ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و هر تغییری در روند اعزام ها صورت پذیرد از طریق سایت لبیک به اطلاع زائرین دانشگاهی خواهیم رساند.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

ارسال نظر