معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور خبر داد:
بازگشت آخرین کاروان عتبات دانشگاهیان به کشور/۳۱۷ کاروان در این دوره اعزام شدند

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۳:۵۰

محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات، با بازگشت دو کاروان دانشگاهی به کشور پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات، با بازگشت دو کاروان دانشگاهی به کشور پایان یافت.

زارع گفت: آخرین کاروان های دانشگاهی کشور از استان های خراسان رضوی و همدان به عتبات عالیات اعزام شده بودند که روز یک شنبه 22 اردیبهشت ماه وارد ایران اسلامی شدند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:در بازه زمانی 4 ماهه هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه یافت، حدود 12 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب 317 کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود:این دوره از اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات با ماه های رجب و شعبان نیز مصادف شد و قشر جوان کشور در روزهاي مبارك این دو ماه به حضرات معصومین(علیهم السلام)در کشور عراق عرض ارادت نمودند.

زارع گفت:از کل کاروان های اعزام شده در این دوره، 259 کاروان به صورت هوایی و 58 کاروان به صورت زمینی به عتبات عالیات اعزام شدند و همه کاروان ها شهر مقدس سامرا را هم زیارت کردند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بیشترین آمار اعزام از استان تهران بوده است و استان فارس در رتبه دوم و استان های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در رتبه سوم قرار دارند.

گفتنی است؛برنامه ریزی برای نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات به زودی آغاز خواهد شد و زمان بندی ثبت نام و اعزام آن در اخبار سایت لبیک به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

ارسال نظر