معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:
پرداخت تسهیلات به دانشجویان متقاضی سفر به عتبات عالیات آغاز شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۱۰:۰۰:۲۰

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: به منظور تسهیل سفر برای دانشگاهیانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند و همچنین حمایت از این اقدام معنوی و فرهنگی،از ماه ها قبل با تشکیل جلسات با بانک ملت و صندوق رفاه و انعقاد تفاهم نامه، تصمیم بر آن شد تا به دانشگاهیان متقاضی به صورت ویژه وام عتبات عالیات پرداخت شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بر اساس تفاهم نامه ای که ما بین ستاد و بانک ملت و صندوق رفاه دانشجویان منعقد شده است، تسهیلات عتبات به زائرین دانشگاهی اعطا می شود.

زارع گفت: به منظور تسهیل سفر برای دانشگاهیانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند و همچنین حمایت از این اقدام معنوی و فرهنگی،از ماه ها قبل با تشکیل جلسات با بانک ملت و صندوق رفاه وانعقاد تفاهم نامه، تصمیم بر آن شد تا به دانشگاهیان متقاضی به صورت ویژه وام عتبات عالیات پرداخت شود.

وی افزود: سقف پرداخت وام به هر کدام از دانشگاهیان که از بانک ملت وام بگیرند، برای سفرهای زمینی 10 میلیون ریال و برای سفرهای هوایی 15 میلیون ریال است که در اقساط 18 ماهه و بازپرداخت آن بعد از دریافت وام آغاز می گردد. سقف وام تعیین شده برای دانشگاهیان وزارت علوم که از صندوق رفاه وام بگیرند، برای مجردین 10 میلیون ریال و برای متاهلین 15 میلیون ریال است و این وام هیچ گونه کارمزدی ندارد و بازپرداخت این تسهیلات نیز پس از فراغت از تحصیل است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات بانک ملت باید با داشتن یک ضامن معتبر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.همچنین دانشجویان وزارت علوم تا پایان بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت تقاضای وام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان اقدام و مدارک لازم را به دفتر صندوق در دانشگاه خود تحویل دهند.

وی ادامه داد: دانشگاهیان متقاضی دریافت وام بانک ملت بعد از نهایی کردن ثبت نام در سایت لبیک برای دریافت وام به شعب بانک معرفی می شوند و نیازی به دریافت معرفی نامه از سایت نخواهند داشت اما دانشجویان وزارت علوم با مراجعه به سامانه جامع عتبات در سایت لبیک می توانند معرفی نامه برای صندوق رفاه دریافت کنند.

زارع گفت: پرداخت این وام در شعب بانک ملت آغاز شده و تا پایان سال 96 هم متقاضیان فرصت دارند تا برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

معاون اجرایی ستاد تاکید کرد:با توجه به شلوغی بانک ها در ایام اسفند ماه به دانشگاهیان توصیه می شود وام خود را تا پایان بهمن ماه دریافت کنند و از مراجعه به بانک در روزهای پایانی سال به دلیل مشغله زیاد شعب، خودداری نمایند.

گفتنی است؛اساتید و کارمندان کلیه دانشگاه ها نیز می توانند با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور نسبت به دریافت تسهیلات عتبات دانشگاهیان اقدام کنند.

برای دریافت دستورالعمل وام بانک ملت کلیک کنید

برای دریافت دستورالعمل وام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم کلیک کنید

ارسال نظر